TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Minden harmadik magyar örülne, ha a gyereke videóblogot indítana.
Az adatvesztések fő oka az emberi hiba – a felhasználók sokszor belefáradnak a szabályok betartásába.

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...
A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft.
2017 az önvezető autók, a hang alapján működő porszívók és a női orgazmus éve lesz!

Gyengül a plázák népszerűsége

7877
Az amerikai fiatalok szerint már nem annyira menő a plázákban lógni, a vásárlás nem tartozik a kedvenc időtöltések közé.
Sorozatban a második alkalommal került a családi vállalkozások közt a német élvonalba a márka.
A világ vezető kijelzővédő gyártó vállalata felmérést készített a mobilkészülékeket érő sérülésekről.
Kétszer annyi fénymásoló és nyomtató található a hazai kkv szektorban, mint például iratmegsemmisítő – derült ki egy friss, reprezentatív Szinapszis-kutatásból.
Magyarországon évente több mint 20 ezer válást regisztrálnak. A Viszony.hu kutatása szerint azonban a válások eloszlásában is van szezonalitás.
Részletes felmérés született arról, hogy a magyarok boldogsága milyen összefüggésben van az életkorral, a családi állapottal, vagy éppen az iskolázottsággal.
A Canon Europe Office Insights 2016 szerint többet fognak költeni a cégek irodai berendezésekre.
Online kutatást végzett a NESCAFÉ és az Index a barátságról. Az Igazán barátok? felmérésből az is kiderül, hogy a magyarok hisznek-e a barátságban férfi és nő között.
A cseh, szlovák és magyar lakosok ízlését vizsgáló 2500 fős, online kutatásból megtudhatjuk, milyen is az idei fürdőruha trend.

Minden a külsőségekről szól

7573
Legalábbis egy nemrég készített, 1000 fős felmérés értékelése után erre következtet Dr. László Zsolt plasztikai sebész és Dr. Hevesi Kriszta pszichológus.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése