TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2013-ban a Facebook már nem éli fénykorát, vajon milyen lehetőségek rejlenek benne és meddig?
A Blikk Facebook alkalmazása - Blikk Klikk: Városok Versenye - nyerte el a Social media kategória 3. helyét.

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...

Jönnek az okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak

A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” egy magyar ...

Százezren az Arénában

6117
Átlépte a bűvös 100.000-et az Arena Plaza Facebook követőinek száma, így a magyar közösségi média legnépszerűbb bevásárlóközpontja lett.

Legyen részese Erőss Zsolt kalandjának

5793
Erőss Zsolt egyedülálló kezdeményezéssel vág neki legközelebbi túrájának, amely során a világ harmadik legmagasabb hegyére, a Kancsendzöngára próbál feljutni.

Blikk Klikk - Városok Versenye

5783
A legösszetartóbb magyar települést keresi a Blikk a 4 hetes játék folyamán a Facebook-on.

Ezentúl játszva hirdethetünk a Facebook-on

5628
A Supersonic Ads a közösségi oldal játékain belül kínál innovatív megoldásokat a hirdetőknek a hőn áhított fogyasztók megszerzésére.

Facebook a magyar munkahelyeken

5513
Több mint 800 ezer magyar munkavállaló, használja munkahelyéről a közösségi oldalakat egy friss felmérés szerint.
Gyökeresen átalakult a kis- és közepes vállalkozások marketing eszköztára: a rádió eltűnt a tíz leggyakrabban alkalmazott eszközök közül.

100 ezer Sport TV-s a Facebookon

5182
A Sport TV 3,5 éve gyűjti a rajongókat a Facebookon. A legnagyobb közösségi portálon a like-olók száma elérte a bűvös 100 ezret.

50 millió Coca-Cola Like

5154
Amint az 50 milliomodik Facebook like megérkezett a Coca-Cola oldalára, a márka bejelentette támogatói programját, amelyben rajongói táborának segít majd boldogabb hellyé tenni a világot.

83 millió hamis felhasználó a Facebookon

4975
A héten Nagy-Britanniában nyilvánosságra hozott becslések tovább növelik a népszerű közösségi portál marketingértékével kapcsolatos aggodalmakat.

SuperSocial: felszállásra készen

4529
Május végén rendezik meg Magyarország legnagyobb közösségi médiával foglalkozó konferenciáját. 20 előadás, 25 esettanulmány.

Forintokosító

4428
Mát több mint kétezren vettek részt a Diákhitel facebook játékán, melynek célja a fiatalok pénzügyi ismereteinek fejlesztése.
A Menedzsment Fórum 2012. április 5-én “Online marketing a Facebookon innen és túl" címmel megrendezi X. Marketing Konferenciáját a Danubius Hotel Gellértben, Budapesten. (X)
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése