TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szorosabb szakmai együttműködés indul a Dreher Sörgyárak Zrt. és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) között.
Fiatal olvasóit célozza meg a Metropol nyári promóciójával. amelyben 4 népszerű, hazai nyári fesztiválra ajánl fel „teljes ellátást" a négy legrátermettebb jelentkezőnek.

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

Magyarországon is elérhető a Facebook álláskereső funkciója

A Facebook új funkciójával a vállalkozások és márkák oldalainak adminisztrátorai álláshirdetéseket ...
Az AllThingsFacebook konferencia részeként indított verseny győztese az Extreme Digital megbízásából készített Intren kampány lett.
A Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltünk föl legszívesebben tartalmakat.
Elképesztő adatsorok érhetőek el a Facebook felhasználókról a SocialDaily innovatív fejlesztésének köszönhetően.

Kitör a Facebookból a disszidált divattervező

6950
Mióta lelépett, csak 5000 ismerősével osztotta a történéseket, de most nagyobb nyilvánosságot kap Herczeg Zoltán, aki ezentúl a Femcafén megvalósult blogjában kínálja tengerentúli élményeit.

Az Avantgarde-dal facebookozik a Disney

6943
Az Avantgarde-ot bízta meg a Disney Csatorna hazai és csehországi közösségimédia feladataival a szórakoztatóipari vállalat.

A Facebook-függőség 7 jele

6837
Csak, mert nem drog vagy alkohol, az nem azt jelenti, hogy nem addiktív. Mármint a közösségi média.
Az elmúlt évben rengeteg cikk jelent meg a közösségi oldal- használat káros hatásairól. Kérdés tehát, menni vagy maradni?

A Facebook nem politikai csodafegyver

6806
Vajon Magyarországon is annyira hatékony kampányeszköz-e a Facebook, mint mondjuk az Egyesült Államokban?

Nonprofit szervezeteknek gyűjt a Facebook

6801
A 'Donate' funkcióval közvetlen az oldalon keresztül küldhetnek az amerikai felhasználók pénzadományokat a szervezeteknek.
A közösségi oldal idén is felmérte, milyen emberekről, eseményekről, helyekről beszéltek legtöbbet a felhasználók 2013-ban.

Facebook vagy ungabunga?

6693
Lerántja a leplet a szenzációhajhász cikkekről az ArvaliCom 2013-as kutatása. Fontosabb a Facebook mint a szex?
A tíz leggyakrabban használt marketing eszköz közül hat online, a sajtóhirdetés kiesett a Facebook hirdetés pedig bekerült a top 10-be.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése