TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egyre hatástalanabbak a Facebook-reklámok

7454
Idén is megjelent a Nagy Facebook Kutatás, amelynek leglátványosabb eredménye, hogy drámaian nőtt a reklámelutasítás, főképp a fiatal korosztályokban.
A „Kend a rúzst! Merj kenni, merj tenni!” kampányban közös erőből, meghökkentő módon hívják fel a nők a figyelmet a méhnyak rák megelőzésének fontosságára.

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...
A hazánkban most debütáló és több ezer feltöltésre számító Cewe Fotókönyv pályázat online galériája nem csak elismerést jelent az alkotóknak, hanem az ötletek tárházát is az érdeklődőknek.
A Trilak jövőre ismét átadja az Arany Ecset Díjat. Újdonság, hogy a hivatásos festők és a lakberendezők mellett egy új kategóriában már a lakosság is pályázhat.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Asztalosnak lenni sikk lesz – határozták el egyöntetűen a tegnapi szakmai konferencián a magyar bútor- és faipar gazdálkodó szervezetei és szövetségi vezetői.

A leggyengébb munkatárs kerül a legtöbbe

7334
Az erős munkáltatói márka, a vonzó munkahely mintegy 30 %-kal csökkenti a fluktuációt.
Az Arena Plaza legújabb, divattal kapcsolatos felmérését a Facebookon közel 1000 divatrajongó töltötte ki 2014. szeptember 29 – október 6. között.
Mindenkinek érdemes átnéznie a jelenlegi beállításait, mert így elkerülheti, hogy illetéktelenek férjenek hozzá a személyes tartalmakhoz.
Lezárult a zenész legutóbbi kampánya, amelyben szabadságharcosként küzdött az éves szabadságolások és a kikapcsolódás fontossága mellett.
A magyarok 73 %-a internetezik, ezzel Európában a középmezőnyben vagyunk, de óriásiak a különbségek az országon belül.

A Levi’s a mi sztorijainkkal kampányol

7232
Sok millió farmer. Rengeteg történet. A Levi’s vadonatúj kampánya, a Live in Levi’s Project fiatalokat szólaltat meg világszerte.
Elérte a félmilliós követői számot, így a legnépszerűbb rajongói oldalak között vert tanyát az a magyar márka, amely alig több mint 4 éves.
Mekkora sikere lehet manapság egy olyan akciófilmnek, amely nem folytatás, nem képregényekből ismert szuperhősök szerepelnek benne, és még az elbeszélési módja sem lineáris?
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése