TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2017. szeptember 7-10. között rendezik meg immár 26. alkalommal Magyarország legnagyobb borszakmai rendezvényét.
A Sziget Szervezőiroda portfoliójába tartozó Generali Gyerek Sziget immár 16. alkalommal várt kicsiket és nagyokat júniusban, minden hétvégén.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...
Az eseményt péntek este egy szakmai nap nyitja, amelyen hazai hírességek vezetik fel az ország legtehetségesebb tervezőinek 2017-es tavaszi–nyári kollekcióit.
Nagyszabású zártkörű partival avatták fel a H&M vadonatúj üzletét, amely nem csupán Magyarország, de a világ egyik legnagyobbja is egyben.

Mehet a borra a sör a VinCE Budapesten

7595
Idén első ízben vesz részt a borászok egyik legnagyobb seregszemléjén a Magyar Sörgyártók Szövetsége.
Az egyedülálló gálát péntek este egy szakmai nap nyitja, amelyen hazai sztárok, ismert emberek vezetik fel az ország legtehetségesebb tervezőinek 2016-os tavaszi–nyári kollekcióit.
Hazánkban a munkavállalók fele válik be, a változó tesztpiaci trendek ismerete azonban segíthet a nagy és kis szervezeteknek is.
Jövőre Magyarország ad otthont a világ legrangosabb séfversenyének, a Bocuse d’Or európai döntőjének.
Tovább folytatódik a P&G mosószer üzletágának nemzetközi divattervezőkkel folytatott együttműködése.
Ismét megdőlt minden rekord, az idei Effie-n a korábbiaknál is több, 147 pályázat indult. 92 nevezés jutott döntőbe és 53 Effie-díj kelt el a Vigadóban megrendezett gálaesten.
A JOY idén 13. alkalommal választja meg a szépségipar legjobbjait a Joy Prix de Beauté – A szépség nagydíja versenyen.
A magyar repülés történetét is bemutató tárlatot a tavaly november 19-i nyitás óta már több mint 12.000-en keresték fel.

Konferencia a 2014-es marketingtrendekről

6815
A várható marketingtrendek bemutatásával nyitják meg a marketing- és kommunikációs szakemberek az évet.
A hazai sztárvilágot felvonultató Nagy szánkófestés eseményen több száz szánkót színeztek ki az érdeklődők, amit aztán haza is vihettek.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése