TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Auchan nyerte el a MAF Társadalmi Befektetések 2013 „Leginnovatívabb Támogatói Program” kategória 1. helyezését.

A Würth rekord eredménnyel zárta az évet

5929
A csoport a 2012-es évben 9,98 milliárd eurós rekord forgalmat ért el, ami 2,9 %-os forgalmi növekedést eredményezett.

A bevonó stratégia lesz a sikeres vezetés titka

Az elmúlt években a hazai projektmenedzsment presztízse ugrásszerűen nőtt meg, a nemzetközi ...

A kika hosszútávra tervez nálunk

A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési ...

Sixt: nyereséges év várható

5592
Erich Sixt elnök szerint: “Az első kilenc hónap eredményei több mint elfogadhatóak”. Az üzleti haszon továbbra is magas.

73 százalékkal nőtt a Bomba! értékesítése

4492
A piac változásai, a kormányzati szigorítások ellenére is sikeres évet tudhat maga mögött a Bomba! Energy Drink Kft.

Javul az EST MEDIA teljesítménye

4483
A cégcsoport konszolidált adózott vállalkozási eredménye 45 millió forinttal és 23 százalékkal mutat kedvezőbb képet a bázisidőszaki adatokhoz képest.

Rekorderedmény a Starbucks-tól

4395
A Starbucks Corporation az előző év ezen időszakához képest 15%-kal növelni tudta nettó árbevételét, és 3,2 milliárd dolláron zárta a negyedévet.

Eredményes a Diákhitel Központ

4351
A Diákhitel Központ Zrt. 2011-ben is eredményes évet zárt, 0 Ft adózás előtti eredményt könyvelhetett el.

Jó évet zárt az AVON

3998
Közzétette az előző évre vonatkozó pénzügyi jelentését az AVON Products, Inc. A világ legnagyobb közvetlen értékesítő és egyik vezető szépségipari vállalata a 2011. évet 1%-os bevétel-növekedéssel, 11,3 milliárd dollárral zárta, az éves korrigált profit 1,16 milliárd dollár.

Lendületben az Unilever

3798
A piaci átlagot meghaladó növekedésről számolt be az Unilever 2011-es pénzügyi jelentésében. A nehéz piaci környezet ellenére, 6,5 százalékkal növelte értékesítési bevételét az elmúlt évben.

Jó évet zárt a Volvo Hungária

3786
A Volvo Autó Hungária számára 2011 a folyamatosan javuló eladások és az erősödő piaci részesedés éve volt.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése