TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Auchan nyerte el a MAF Társadalmi Befektetések 2013 „Leginnovatívabb Támogatói Program” kategória 1. helyezését.

A Würth rekord eredménnyel zárta az évet

5929
A csoport a 2012-es évben 9,98 milliárd eurós rekord forgalmat ért el, ami 2,9 %-os forgalmi növekedést eredményezett.

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

Sixt: nyereséges év várható

5592
Erich Sixt elnök szerint: “Az első kilenc hónap eredményei több mint elfogadhatóak”. Az üzleti haszon továbbra is magas.

73 százalékkal nőtt a Bomba! értékesítése

4492
A piac változásai, a kormányzati szigorítások ellenére is sikeres évet tudhat maga mögött a Bomba! Energy Drink Kft.

Javul az EST MEDIA teljesítménye

4483
A cégcsoport konszolidált adózott vállalkozási eredménye 45 millió forinttal és 23 százalékkal mutat kedvezőbb képet a bázisidőszaki adatokhoz képest.

Rekorderedmény a Starbucks-tól

4395
A Starbucks Corporation az előző év ezen időszakához képest 15%-kal növelni tudta nettó árbevételét, és 3,2 milliárd dolláron zárta a negyedévet.

Eredményes a Diákhitel Központ

4351
A Diákhitel Központ Zrt. 2011-ben is eredményes évet zárt, 0 Ft adózás előtti eredményt könyvelhetett el.

Jó évet zárt az AVON

3998
Közzétette az előző évre vonatkozó pénzügyi jelentését az AVON Products, Inc. A világ legnagyobb közvetlen értékesítő és egyik vezető szépségipari vállalata a 2011. évet 1%-os bevétel-növekedéssel, 11,3 milliárd dollárral zárta, az éves korrigált profit 1,16 milliárd dollár.

Lendületben az Unilever

3798
A piaci átlagot meghaladó növekedésről számolt be az Unilever 2011-es pénzügyi jelentésében. A nehéz piaci környezet ellenére, 6,5 százalékkal növelte értékesítési bevételét az elmúlt évben.

Jó évet zárt a Volvo Hungária

3786
A Volvo Autó Hungária számára 2011 a folyamatosan javuló eladások és az erősödő piaci részesedés éve volt.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése