TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A város környezettudatos szemléletéhez igazodóan gazdaságos, zöld gépkocsik használata kezdődik meg a polgármesteri hivatal és intézményeinek napi működésében. Az E.ON E-flotta programja által biztosított gépkocsik használatával a városüzemeltetési feladatok hatékony ellátása mellett a környezetkímélő közlekedés terjedéséért és az elektromos autózás széles körű népszerűsítéséért is tesz a város.
Az idei évben az E.ON fontos üzleti változásokon ment keresztül: a vállalat megújította arculatát és márkáját, a vállalati jövőkép középpontjába a digitalizációt, az új, okos hálózatokat és az energiahatékony zöld megoldásokat helyezte. A cég számos új szolgáltatást is elindított az ügyfelek változó igényeit figyelembe véve. A stratégiai és üzleti feladatok mentén az E.ON marketing és kommunikációs szervezete is változott és kibővült 2017 végére. A Károlyi Zsuzsanna vezetésével működő marketing és kommunikációs osztályon mostantól Kovács Alexandra látja el a marketing és marketingkommunikációs szakterület-vezetői feladatokat, Kőrösi Gábor pedig a vállalati kommunikációs szakterület-vezetői feladatokért felel a vállalatnál.

Szabó Győző megrendezte élete első klipjét

Vadonatúj klip készült az Álomutazó egyik slágeréhez, a„Hekkeld meg a sulit” című dalhoz, amit ...

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Karácsonyi varázslat az E.ON-nal

8249
Idén az E.ON különleges karácsonyi alkalmazással lepi meg a 4-es és 6-os villamosok vonalán közlekedőket Budapesten.
Az iskolakezdési támogatás mellett a vállalat 500 óvodakezdő csomaggal is segíti a gyermekeket.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése