TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Reklámfilm kategóriában a Hell Energy 10. születésnapjára készült motivációs film lett a győztes az Aranyszem Operatőr Fesztiválon.
A zsűri a bőrszövet vitális működését támogató kozmetikumok egészségre gyakorolt hatását díjazta az újonnan kialakított kategóriában.

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...
Az innováció ösztönzése, kereskedelmi hasznosítása és a szellemi tulajdon védelme iránti elkötelezettségéért részesült az elismerésben.

Eredményes Női Vállalkozók

6683
Az idén negyedik alkalommal meghirdetett megmérettetésre közel 60 jelölés érkezett az ország minden szegletéből.

Bosch-díjat kapott a Pressinform

6564
Az ügynökség a „Most improved country 2013” díjat hozta haza Antwerpenből a Bosch csoport nemzetközi konferenciájáról.
Az EY az összesített európai rangsorban a harmadik helyet szerezte meg a Google és az Apple után.
Hazánkban a Microsoft 3000 magyarországi viszonteladó és oktatási partnere közül idén is a vállalat kapta az elismerést.

Újabb dizájn díjat kapott a Helly Hansen

6275
A Helly Hansen H2 Flow Jacket technikai újítását ismerték el a szakértők.

A fogyasztók és a szakma is az Aranypéntekre voksolt

6231
Az Arany Ászok kommunikációs és értékesítési programja Az év legsikeresebb promóciója 2012 címet nyerte el.

NaturAqua: hivatalosan is Magyar Termék

6200
A Zalaszentgróton palackozott NaturAqua természetes ásványvíz elsőként kapta meg a Magyar Termék tanúsító védjegyet a hazai ásványvizek közül.

SABRE shortlisten a Café PR

6202
Az AVON családon belüli erőszak elleni küzdelem kampánya, valamint a Vodafone Kezdj El Valami Újat Hétvége kampány is shortlistre került a SABRE Awards megmérettetésében.

Újítókat díjaztak a fogyasztók

6142
Átadták a 2013-as Év Terméke Díjat, mely a világ legfontosabb innovációs termékkitüntetése.

A fogyasztók kedvence: NESTEA

6139
A sztíviával is édesített NESTEA zöld teákat, a Coca-Cola innovációját most a legfontosabb döntéshozók, a fogyasztók díjazták.

A HELL bizonyított

6086
MOMOT termékdíjas a HELL New Generation Sugarfree, a vállalat új generációs, cukormentes itala.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése