TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A zsűri a bőrszövet vitális működését támogató kozmetikumok egészségre gyakorolt hatását díjazta az újonnan kialakított kategóriában.
Az innováció ösztönzése, kereskedelmi hasznosítása és a szellemi tulajdon védelme iránti elkötelezettségéért részesült az elismerésben.

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, ...

Eredményes Női Vállalkozók

6683
Az idén negyedik alkalommal meghirdetett megmérettetésre közel 60 jelölés érkezett az ország minden szegletéből.

Bosch-díjat kapott a Pressinform

6564
Az ügynökség a „Most improved country 2013” díjat hozta haza Antwerpenből a Bosch csoport nemzetközi konferenciájáról.
Az EY az összesített európai rangsorban a harmadik helyet szerezte meg a Google és az Apple után.
Hazánkban a Microsoft 3000 magyarországi viszonteladó és oktatási partnere közül idén is a vállalat kapta az elismerést.

Újabb dizájn díjat kapott a Helly Hansen

6275
A Helly Hansen H2 Flow Jacket technikai újítását ismerték el a szakértők.

A fogyasztók és a szakma is az Aranypéntekre voksolt

6231
Az Arany Ászok kommunikációs és értékesítési programja Az év legsikeresebb promóciója 2012 címet nyerte el.

NaturAqua: hivatalosan is Magyar Termék

6200
A Zalaszentgróton palackozott NaturAqua természetes ásványvíz elsőként kapta meg a Magyar Termék tanúsító védjegyet a hazai ásványvizek közül.

SABRE shortlisten a Café PR

6202
Az AVON családon belüli erőszak elleni küzdelem kampánya, valamint a Vodafone Kezdj El Valami Újat Hétvége kampány is shortlistre került a SABRE Awards megmérettetésében.

Újítókat díjaztak a fogyasztók

6142
Átadták a 2013-as Év Terméke Díjat, mely a világ legfontosabb innovációs termékkitüntetése.

A fogyasztók kedvence: NESTEA

6139
A sztíviával is édesített NESTEA zöld teákat, a Coca-Cola innovációját most a legfontosabb döntéshozók, a fogyasztók díjazták.

A HELL bizonyított

6086
MOMOT termékdíjas a HELL New Generation Sugarfree, a vállalat új generációs, cukormentes itala.

A Sopronié az Év Sportkampánya

6007
A Soproni lett a közönség kedvence az Év Sportkampánya kategóriában a Ringier Kiadó és a Felix Promotion menedzseriroda által harmadszorra megrendezett Év Sportolója online szavazáson.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése