TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Idén még sportosabb lesz az EFOTT!

8319
A fesztiválra Budapestről és Székesfehérvárról is indítanak közös tekerést.
Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István Egyetem Élelmiszertudományi Karán. A fejlesztés új fejezetet nyit a vállalat és a Kar 13 éves együttműködésében.

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...
A pénteki napon koncertező Sean Paul okán elképzelhető, hogy ki kell tenni a teltház táblát.
Oslóba és Bangkokba repülhetnek a Telenor Youth Forum nyertesei, de már a magyar döntőbe jutás is Hipernet előfizetést és táblagépet ér.
Különleges installációval lepte meg az Óbudai Egyetem és a Corvinus Egyetem diákjait az apróhirdetési portál.
A szennyezett ivóvíz megtisztítására alkalmas könyvet készítettek a kutatók, akik szerint a fejlesztés hatékonynak bizonyult az első terepen végzett teszteken.

Rohamtempóra kapcsolt a jubileumi EFOTT

7489
Rekordokat döntöget az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója. Nem kizárt, hogy a látogatók tömege idén eléri a bűvös 100 ezres számot.
Az Ogilvy & Mather Budapest koncepciójából született kampánnyal nyerte el a Stevie-díj bronz fokozatát „Reputáció és márkakommunikáció” kategóriában a MOL Group UPPP kampánya.
Legalábbis a kínai Pan Wang szerint, aki Future Hunter-Gatherer (a jövő vadász-gyűjtögetője) elnevezésű koncepciójával megnyerte az Electrolux nemzetközi ipari-formatervező pályázatát.

Új print magazin indul!

7066
Új korszak kezdődik Funzine a Meex együttműködésében azzal, hogy a két cég egy hiánypótló magazint hoz létre.

Versenysorozat a startup utánpótlásnak

6951
A szervezők idén megduplázzák a résztvevő egyetemek számát és Kolozsvárra is eljut a startup utánpótlást biztosító rendezvény.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése