TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A tervek szerint a fiatalabb generációk és az új rajongók is részesei lehetnek majd az élménynek.
A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel társult.

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...

A Philips csoport hamburgi székháza: építészeti különlegesség Hörmann ajtókkal!

A Philips csoport hamburgi központja új mércéket állít az irodakialakítás területén. ...
A L’Oréal Professionnel nemzetközi szóvivőjének szerepét idén Eva Green, a Casino Royale James Bond lánya tölti be.
Nemcsak megjelenik a csapat felületein, de szakmai, technológiai segítséget is ad a japán cég a Mercedesnek.
A Svájci Üzleti Napon mutatták be a Roche és a 77 Elektronika közös fejlesztésű sikerét.

Operaház a nappaliban

7218
A Samsung és a Bécsi Állami Operaház megállapodásának keretében a társulat idei legnépszerűbb előadásait 4K-s, más néven UHD felbontásban, élő internetes közvetítéssel világszerte bárki elérheti Samsung UHD televízióin keresztül.

Ingyen iszik, aki taxival megy Rióba

7205
„Legyél a Főtaxi vendége a RIO-ban!” headlinnal indult el a Főtaxi és a RIO közös nyári promóciós kampánya.
Olyan mobilfizetési szolgáltatás indul, ahol a fizetési adatokat, eddig egyedülálló módon a telefon belső memóriájában őrzik.
A cél, hogy olyan ötletek, tervek, tárgyak szülessenek, amelyek még élvezetesebbé tehetik a szurkolást.
A Comedy Central lefedettsége hazánkban 30%-kal nő, míg Romániában a Comedy Central Extra közel 3 millió új háztartásba jut el.

A Grey/G2-vel dolgozik a RAUCH

6394
A Grey/G2 nyerte a RAUCH Hungária tenderét, amelyet az EFOTT fesztivállal kapcsolatos márkakommunikációs feladatok ellátására írtak ki.

PR központ alakul Pécsett

6335
A város a pr szakma egyik központjává válhat egy együttműködésnek köszönhetően.

MasterCard a Roland-Garroson

6300
A kártyatársaság 2013-tól a tenisztorna hivatalos partnere lesz. Az együttműködés egy ötéves kapcsolat kezdetét jelzi.
Három éves együttműködést kötött Magyarország legnépszerűbb sörmárkája és zenekara.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése