TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

November 1-től az Invitel IPTV és Digitális Kábeltévé platformjain, a Családi és Családi HD csomagok előfizetői számára a Discovery Channel, a TLC, az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornákkal bővül a kínálat.
Első saját, 2017-es tavaszi-nyári cipőkollekcióját követően a brit énekesnő, Ellie Goulding folytatja együttműködését a DEICHMANN-nal és jön az őszi-téli kollekció. Az új modellek értékesítése 2017. augusztus 28-án kezdődött a kijelölt üzletekben és online.

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...

6 civil ügyért lehet úszni a harmadik Swimathonon

A négyhetes adománygyűjtő kampány során 6 fontos és izgalmas, ferencvárosi kötődésű, civil ...
A tervek szerint a fiatalabb generációk és az új rajongók is részesei lehetnek majd az élménynek.
A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel társult.
A L’Oréal Professionnel nemzetközi szóvivőjének szerepét idén Eva Green, a Casino Royale James Bond lánya tölti be.
Nemcsak megjelenik a csapat felületein, de szakmai, technológiai segítséget is ad a japán cég a Mercedesnek.
A Svájci Üzleti Napon mutatták be a Roche és a 77 Elektronika közös fejlesztésű sikerét.

Operaház a nappaliban

7218
A Samsung és a Bécsi Állami Operaház megállapodásának keretében a társulat idei legnépszerűbb előadásait 4K-s, más néven UHD felbontásban, élő internetes közvetítéssel világszerte bárki elérheti Samsung UHD televízióin keresztül.

Ingyen iszik, aki taxival megy Rióba

7205
„Legyél a Főtaxi vendége a RIO-ban!” headlinnal indult el a Főtaxi és a RIO közös nyári promóciós kampánya.
Olyan mobilfizetési szolgáltatás indul, ahol a fizetési adatokat, eddig egyedülálló módon a telefon belső memóriájában őrzik.
A cél, hogy olyan ötletek, tervek, tárgyak szülessenek, amelyek még élvezetesebbé tehetik a szurkolást.
A Comedy Central lefedettsége hazánkban 30%-kal nő, míg Romániában a Comedy Central Extra közel 3 millió új háztartásba jut el.

A Grey/G2-vel dolgozik a RAUCH

6394
A Grey/G2 nyerte a RAUCH Hungária tenderét, amelyet az EFOTT fesztivállal kapcsolatos márkakommunikációs feladatok ellátására írtak ki.

PR központ alakul Pécsett

6335
A város a pr szakma egyik központjává válhat egy együttműködésnek köszönhetően.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése