TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel társult.
A L’Oréal Professionnel nemzetközi szóvivőjének szerepét idén Eva Green, a Casino Royale James Bond lánya tölti be.

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...
Nemcsak megjelenik a csapat felületein, de szakmai, technológiai segítséget is ad a japán cég a Mercedesnek.
A Svájci Üzleti Napon mutatták be a Roche és a 77 Elektronika közös fejlesztésű sikerét.

Operaház a nappaliban

7218
A Samsung és a Bécsi Állami Operaház megállapodásának keretében a társulat idei legnépszerűbb előadásait 4K-s, más néven UHD felbontásban, élő internetes közvetítéssel világszerte bárki elérheti Samsung UHD televízióin keresztül.

Ingyen iszik, aki taxival megy Rióba

7205
„Legyél a Főtaxi vendége a RIO-ban!” headlinnal indult el a Főtaxi és a RIO közös nyári promóciós kampánya.
Olyan mobilfizetési szolgáltatás indul, ahol a fizetési adatokat, eddig egyedülálló módon a telefon belső memóriájában őrzik.
A cél, hogy olyan ötletek, tervek, tárgyak szülessenek, amelyek még élvezetesebbé tehetik a szurkolást.
A Comedy Central lefedettsége hazánkban 30%-kal nő, míg Romániában a Comedy Central Extra közel 3 millió új háztartásba jut el.

A Grey/G2-vel dolgozik a RAUCH

6394
A Grey/G2 nyerte a RAUCH Hungária tenderét, amelyet az EFOTT fesztivállal kapcsolatos márkakommunikációs feladatok ellátására írtak ki.

PR központ alakul Pécsett

6335
A város a pr szakma egyik központjává válhat egy együttműködésnek köszönhetően.

MasterCard a Roland-Garroson

6300
A kártyatársaság 2013-tól a tenisztorna hivatalos partnere lesz. Az együttműködés egy ötéves kapcsolat kezdetét jelzi.
Három éves együttműködést kötött Magyarország legnépszerűbb sörmárkája és zenekara.
Stratégiai partnerséget kötött a Magyar Vöröskereszt és a Telenor Magyarország Zrt.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése