TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egészségesebb lesz az American Express

4678
A cég megkezdte a munkavállalók testi-lelki egészségének hosszú távú megóvását célzó vállalati kultúra meghonosítását.

Halkóstoló a Metróban

4566
Havonta más-más halak kóstolójával várja vásárlóit országszerte a Metro. Az áruház az akcióval a halfogyasztás jótékony hatására kívánja felhívni a figyelmet.

Aranyérmes lett a Pöttyös promóciója

Hat kategóriában díjazta a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” elnevezésű verseny ...

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, ...

Milliókat érő egészség

4475
A három éve zajló nagysikerű programsorozat folytatásaként a Richter Gedeon Nyrt. újraindítja jótékonysági akcióval összekötött országos szűrőprogramját, az Egészségvárost.

Médiaunió – „A sport mindenkié!”

4472
Már most az olimpia lázában ég az ország, és a legtöbben közben elfelejtik, hogy mi magunk is hétköznapi bajnokok vagyunk. A Médiaunió Alapítvány ezért idén a sportolás fontosságára hívja fel a figyelmet.

Böjti időszak-egészségesen, fitten, energikusan

4148
Húsvét közeledte a böjt kezdetét, a húsmentes étrendet is jelenti, ilyenkor fokozottan kell ügyelni a zöldség-és gyümölcsfogyasztásra- ebben a Bonduelle ad most tippeket.

Díjat kapott a Flora szívbarát programja

3977
Társadalmi felelősségvállalás kategóriában díjazták a Florát a Program a Magyar Társadalomért elnevezésű egészségügyi szűrőprogramban való részvételéért.

Az egészség fontos döntési szempont

3657
A GfK Hungária egészséggazdasági felméréseinek eredményei szerint 2004 óta egyre romlik a hazai lakosság saját egészségének megítélése.
A munkahelyi biciklizés népszerűsítése mellett a dohányzásról leszokást ösztönözte McDonald's „Dobd el a cigit és Tekerj be dolgozni!” elnevezésű komplex kezdeményezés keretében.

Életmódfesztivál Szolnokon

3124
Egészségmegőrzés, életvezetés, illetve hagyományos és alternatív gyógymódok. E három fő téma köré csoportosulnak azok a programok, melyen pénteken és szombaton részt vehetnek a nyolcadik Szolnoki Életmódfesztivál látogatói.

Aki sokat tévézik, az...

2993
A tévénézéssel töltött idő összefüggésben van a kalóriadús rágcsálnivalók és az egészségtelen üdítőitalok fokozott fogyasztásával.

Egyre fontosabb az egészség

2961
Az összes fogyasztói rétegben megfigyelhető, hogy jelentős összegeket költünk az egészség megőrzésére és visszaszerzésére. Öt magyarból kettő a természetes gyógymódokban hisz.
Az Európai Bizottság egészségügyi és fogyasztópolitikai biztosa elindította az „Ex-Smokers Are Unstoppable" (A volt dohányosok megállíthatatlanok) elnevezésű kampány második szakaszát.

Csak nem esznek kevesebbet

2908
Nagy Britanniában fel kell tüntetniük a gyorsbüféláncoknak - például Starbucks, McDonald's, Pizza Hut -, kávézóknak és éttermeknek ételeik kalóriatartalmát az étlapjaikon. Nem működik.
Szeptembertől a Sanoma Media Zrt. adja ki az Ízek és Érzések gasztronómiai magazint. Internetes együttműködést is kezd korábbi kiadójával.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése