TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Közös állapotfelmérést végez a Work Force munkaerőkölcsönző- és közvetítő cég az UNIQA Biztosító Zrt-vel karöltve, különböző, helyi rendezvények keretében.

Nyári véradókampány indult

7994
Nyári feltöltődés? Tölts fel másokat is! Adj vért! –elnevezéssel indított véradókampányt a Magyar Vöröskereszt és az Országos Vérellátó Szolgálat.

Újra bekerülhet Budapest Európa legjobbjai közé

Hétfőig lehet szavazni az Adventi Ünnepre a Bazilikánál, hogy egyetlen magyar helyszínként ...

Liget Budapest Projekt

Csaknem 150 év után kap méltó otthont az ország páratlan etnográfiai gyűjteménye. ...
Magyarországon évi közel 20 ezer páciens vesz részt klinikai vizsgálatban, amivel hazánk az előkelő negyedik helyen áll az európai ranglétrán.

Elindult a Richter roadshow

7952
2017-ben is folytatódik a Richter Gedeon Nyrt. országos szűrőprogramja, az Egészségváros.
A fesztivál célja: egy új mentőmotor árának összegyűjtése, mert fele annyi rohammotor van, mint amennyire szükség lenne.
Már a negyedik helyen állunk az egy főre vetített vizsgálatok számát tekintve egész Európában. De mi is a vizsgálatok pontos folyamata, melyek az előnyök, kockázatok, félelmek?
A hatvanmillió forintos adományból korszerű mammográfiás készüléket kapott a Semmelweis Egyetem.
A Budapest Bank és a Békéscsabai Bankműveleti Központ munkatársai 1,6 millió forintot adományoztak a Viharsarki Koraszülöttmentő Alapítványnak.
A Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány még az elmúlt évben indított gyűjtést két elöregedett altatógép lecserélésére.
32 hektoliter vért gyűjt évente a kamion, a büszke véradók pedig mostantól ingyen wifizhetnek a fedélzeten.
Több éves kutatómunkát, majd több éves gyakorlati tesztelést követően a széles nyilvánosság előtt is bemutatkozik a fotokatalitikus bevonatrendszerek új generációja.

Újra akcióban a JOY-Tündér

7787
Az Őrzők Alapítványt támogatja novemberi lapszámával a magazin.
Gyufa, nukleáris láncreakció, C-vitamin, magzatvédő vitamin – találmányok, amelyekhez magyar tudósok nevét köthetjük.
Az Újraélesztés Nemzetközi Napja kapcsán kérdeztük Gönczi Gábort, Dobó Ágit és Csobot Adélt arról, mit tanultak a közelmúltban elvégzett babaelsősegély tanfolyamon.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése