TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Minden május 1. és június 30. között vásárolt Orbit rágó árának 1%-a az SOS Gyermekfalvakat támogatja.

Ki sem látszunk a vízből

7905
Az ENSZ 1993-ban március 22-ét jelölte ki a Víz Világnapjának, hogy gondolkodásunk középpontjába kerüljön a víz.

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...

Magyarországon is elérhetővé vált a Facebook Marketplace

A magyar felhasználók számára is elérhetővé tette Marketplace szolgáltatását a Facebook. ...
Szökjön ki egy fürdőbe! Ezzel a címmel indított kampányt a Magyar Fürdőszövetség, hogy szolgáltatásait télen is népszerűsítse.
Az egyedi Colorlite szemüvegekhez elsőként Magyarországon juthatnak hozzá azok, akik valódi színeiben szeretnék élvezni a világot.

Fogápolási pályázatot hirdet a dm

7717
A dm idén is pályázatot hirdet magyarországi általános iskoláknak, hogy így hívja fel a figyelmet a fogápolás fontosságára.
Világszerte közel 300 millió ember színtévesztő. Nekik készült a #SeeColors kampány, amely elnyerte a legrangosabb reklámos díj bronz fokozatát Cannes-ban.
Rengeteg friss magyar ötlet mutatkozik be a legnagyobb hazai okostechnológiai konferencián, a SMART 2016-on.

Minden a külsőségekről szól

7573
Legalábbis egy nemrég készített, 1000 fős felmérés értékelése után erre következtet Dr. László Zsolt plasztikai sebész és Dr. Hevesi Kriszta pszichológus.

Mi az a bookazine?

7571
Tartalmas és komoly, mint egy könyv, színes és érdekes, akár egy magazin – röviden így lehetne összefoglalni, mi is a bookazine.
Lassan közeledik az évnek az az időszaka, amelyet nem csak a korai sötétedés, de a megfázás és az influenza is beárnyékolhat.
Vagyis a rehabilitáció idejének rövidülésében is reménykedhetnek a páciensek az egyik L’Oréal-UNESCO díjas tudósnő kutatásának nyomán.
A tipikusnak mondható megfázás mellett még számos további nyavalyát hozhat az ősz, ha nem készülünk fel rá.

Új életet kezdett Görög Zita

7477
A gyönyörű műsorvezető és modell komoly döntést hozott májusban. Olyan műtétre vállalkozott, amitől – a több évtizedes tapasztalat, és a több millió sikeres műtét ellenére – a mai napig sokan félnek, Zita elmondása szerint, teljesen alaptalanul.

Ennél a banknál aztán lehet tekerni

7472
Második alkalommal nyerte el a kormány Kerékpárosbarát Munkahely díját a K&H. A Csoport dolgozóinak több mint 10%-a jár rendszeresen biciklivel munkába.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése