TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Látványos záróesemény keretein belül, hírességek és rajongók részvételével ért véget 4 hazai vlogger 8 héten át tartó versengése.

Újabb tendert nyert a Lewis PR

6156
A Lewis PR nemzetközi digitális pr ügynökség budapesti irodája ezentúl a Lenovonak, a világ vezető PC gyártójának látja el kommunikációs feladatait.

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...

Új vezető az Enterprise Group-nál

5545
Az Enterprise Group, az innovatív informatikai és infokommunikációs szolgáltatások és megoldások egyik vezető rendszerintegrátora Dr. Pásztohai Sándort nevezte ki Software üzletága vezetőjének.

A CEE régió online piaci körképe

4867
Az online populáció 9,2 százalékkal nőtt 2010-hez képest, a regionális online reklámköltések pedig több, mint 30 százalékkal emelkedtek az előző évhez képest.
A GamaxMédia az elsők között kínál hazánkban szolgáltatásként igénybe vehető valós idejű videós tartalomterjesztést.

A Windows 8 már a spájzban van

4853
A Windows 8 jelenléte az elmúlt hetek során már a CEE régió több országában is kimutatható volt a Gemius mérései szerint.

Windows Phone-on a TV24

4821
Az alkalmazás funkcionalitásában nem tér el elődeitől, a felhasználói felület viszont a Metro UI alapelveit szem előtt tartva készült el.

Internethasználat Magyarországon

4819
Az átlagos okostelefon használó egyelőre kevés alkalmazást tölt le, és még kevesebbet használ aktívan. Egyre inkább teret nyernek a mobil eszközök.

A Facebookkal még csak barátkoznak a cégek

4664
Öt éves időtávon dinamikus növekedésre számítanak az online szolgáltatások piacán a magyar vállalkozások – derül ki az RSM DTM Hungary Zrt. kutatásából.

Gemius AdMonitor jelentés 2011 második félévéről

4549
Továbbra is a hagyományos formátumok a legnépszerűbbek Magyarországon és a CEE régióban, pedig az interaktív bannerek több kattintást generálnak.

Mit csinálnak a magyarok a számítógép előtt?

4074
Hírt olvasnak, leveleznek, vásárolnak, és böngésznek. Az internetes kereskedelem 2003 óta két számjegyű növekedést mutat. A MasterCard legfrissebb kutatása.
A legalacsonyabb részarányú tevékenység 2012 januárjában az online vásárlás, melyet mindössze a felhasználók 7,6%-a vallott magáénak.

Szoftverekre pályázhatnak a civil szervezetek

4029
Újabb szoftverekkel bővült a CivilTech program kínálata, melynek köszönhetőn a piaci ár töredékéért juthatnak az arra jogosult civil szervezetek informatikai eszközökhöz.

Factory a BME állásbörzén

4024
A szegedi székhelyű Factory Creative Studio is részt vesz a Budapesti Műszaki Egyetem, két napos állásbörzéjén.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése