TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Trendhunter magazin összegyűjtötte a 37 legjobb Augmented Reality fejlesztést.
Az Ikea 2012-es katalógusát az érdeklődők iPhone vagy Androidos telefonjukon még a nyomtatott változat előtt elérhetik.

Rajzfilmmé változtatja az anyák napi gyerekrajzokat a UPC

Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek. ...

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...
Az iPad használatról és hirdetési trendekről készített hatásos infografikát a Carnation. A teljes képösszefoglaló a cikkben látható.
A magyar internet-használók többsége értékesebbnek tartja az e-dm-et, ha névre szólóan küldik neki – derült ki a Nielsen kutatásából.
Remarketing, adtext, közösségi vásárlás, lokáció alapú hirdetések, üzleti profilok – hirdetési formák, aminek megjelenése mind elképzelhető az új közösségi oldalon. És mi az amit biztos nem fogunk ott megtalálni? A bannereket – írja cikkében Stefanek László, a PHD IQ ügyfélkapcsolati vezetője.
A Startlap a Startolj a megújulásért pályázat keretében egy-egy millió forinttal támogatta a civil szervezeteket három kulcsfontosságú területen: az oktatásban, a közösségi életben és a környezetvédelemben.
(SocialTimes) Amerikában már lokálisan, a postai irányítószám alapján is lehet targetálni a Facebook hirdetéseit, valamint a közösségi óriás bejelentette, hogy hamarosan az eddigi legnagyobb átalakuláson megy majd keresztül az applikációk nyújtotta élmény.
A szemkamerás megoldások a tényleges észlelést, szemmozgást mutatják meg, amelyet a kutatásban résztvevők a honlaptesztelést vagy kereskedelmi vásárlást követően nem tudnak pontosan visszaidézni.
(BTL.hu) Mától érhető el Magyarországon a Google Térkép Navigáció, amelyet az androidos okostelefonnal rendelkező Telenor ügyfelek egyes előfizetői díjmentesen használhatnak belföldön.
Megduplázta kapacitását a Percalapú Fesztiváljegy szolgáltatás a Szigeten.
(DMSZ/DMA UK) Egy friss Deloitte felmérés szerint a márkáknak igencsak nagy erőfeszítéseket kell tenniük azért, hogy alkalmazásaik akár csak 1000 letöltést is elérjenek.
(DMSZ/ DMA UK) A JWT marketingkommunikációs ügynökség felmérése szerint az amerikai és a brit felnőttek 80 százaléka úgy véli, a közösségi hálózat nem biztonságos hely az online vásárláshoz.

Városi legendára vadásznak

2558
(BTL.hu) A Szerencsejáték Zrt. egy a lottósorsolások történetéből elterjedt abszurd anekdota felkutatására hívja meg a közösségi média közönségét.

A sanghaji vb okostelefonon

2555
(BTL.hu) A Nemzeti Sport Online – a T-Mobile támogatásával – valósítja meg a vizes világbajnokságra készülő, külön iPhone-ra és androidra fejlesztett alkalmazást.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése