TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy kutatás szerint a magyar vásárlók közül, aki megteheti, az is inkább akciós terméket vesz, azaz akcióvadászok vagyunk.

Fejlődés a hazai e-kereskedelemben

7127
Elkészült az UNAS és az Olcsóbbat.hu 2014-es e-kereskedelmi felmérése. A kutatást célja, hogy megismerjük a webáruházak jelenlegi helyzetét, igényeit és jövőbeli elképzeléseit.

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...

Videósokat keres Sárvár

Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, ...
Magyarország második legnagyobb médiavállalata, a Sanoma Media Budapest Zrt. egyedülálló stratégiával segíti mostantól a hazai e-kereskedelem fejlődését.

Díjnyertes a Bookline.hu

5632
A Shopline könyvet, zenét és filmet kínáló webáruháza lett Az Év Honlapja e-kereskedelem kategóriában.
A JátékNet. hu Webáruház számára november 8-a, az Internetes Vásárlás Napja volt az idei év eddigi legnagyobb látogatottságú és forgalmú napja.

Terjeszkedik a hiper.hu

5378
Az online után offline áruházat nyit a Ringier és a Full Market Zrt. közös eCommerce site-ja.

November 8. az Internetes Vásárlás Napja

5350
November 8-án több száz e-kereskedő várja a látogatókat speciális, csak ezen a napon érvényes kedvezménnyel.

Mit vehetünk mobilon?

5295
Másfél milliós órát, vidéki nyaralót és drága festményt is vettek már mobilról a magyarok.

Két év közösségi vásárlással

5175
Két éve töretlen sikerrel hódít a közösségi vásárlás Magyarországon. A nagy népszerűségnek örvendő Bónusz Brigád összegezte a piaci helyzetet.

MasterCard: „Vedd a neten!”

4480
A MasterCard támogatásával idén is elindul a Vedd a neten! kampány a webes vásárlások számának és népszerűségének növelése érdekében.

Szépségápolás és vásárlás egy helyen

3797
A Shopping.hu alapítói szépségápolási webáruházat, illetve online magazint hoztak létre Beauty.hu néven.

E-kereskedelem Magyarországon

3671
Az Árukereső.hu összefoglalta az előző év e-kereskedelemmel kapcsolatos magyar vásárlói szokásokat.

Interaktív kívánságlista a Bookline-tól

3546
Összegyűjthetjük, megoszthatjuk és akár nyilvánossá is tehetjük kiszemelt kedvenceinket bármelyik barátunk számára a webáruház oldalán.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése