TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy kutatás szerint a magyar vásárlók közül, aki megteheti, az is inkább akciós terméket vesz, azaz akcióvadászok vagyunk.

Fejlődés a hazai e-kereskedelemben

7127
Elkészült az UNAS és az Olcsóbbat.hu 2014-es e-kereskedelmi felmérése. A kutatást célja, hogy megismerjük a webáruházak jelenlegi helyzetét, igényeit és jövőbeli elképzeléseit.

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...

11 PET palackból gyártja új futócipőit az adidas

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés ...
Magyarország második legnagyobb médiavállalata, a Sanoma Media Budapest Zrt. egyedülálló stratégiával segíti mostantól a hazai e-kereskedelem fejlődését.

Díjnyertes a Bookline.hu

5632
A Shopline könyvet, zenét és filmet kínáló webáruháza lett Az Év Honlapja e-kereskedelem kategóriában.
A JátékNet. hu Webáruház számára november 8-a, az Internetes Vásárlás Napja volt az idei év eddigi legnagyobb látogatottságú és forgalmú napja.

Terjeszkedik a hiper.hu

5378
Az online után offline áruházat nyit a Ringier és a Full Market Zrt. közös eCommerce site-ja.

November 8. az Internetes Vásárlás Napja

5350
November 8-án több száz e-kereskedő várja a látogatókat speciális, csak ezen a napon érvényes kedvezménnyel.

Mit vehetünk mobilon?

5295
Másfél milliós órát, vidéki nyaralót és drága festményt is vettek már mobilról a magyarok.

Két év közösségi vásárlással

5175
Két éve töretlen sikerrel hódít a közösségi vásárlás Magyarországon. A nagy népszerűségnek örvendő Bónusz Brigád összegezte a piaci helyzetet.

MasterCard: „Vedd a neten!”

4480
A MasterCard támogatásával idén is elindul a Vedd a neten! kampány a webes vásárlások számának és népszerűségének növelése érdekében.

Szépségápolás és vásárlás egy helyen

3797
A Shopping.hu alapítói szépségápolási webáruházat, illetve online magazint hoztak létre Beauty.hu néven.

E-kereskedelem Magyarországon

3671
Az Árukereső.hu összefoglalta az előző év e-kereskedelemmel kapcsolatos magyar vásárlói szokásokat.

Interaktív kívánságlista a Bookline-tól

3546
Összegyűjthetjük, megoszthatjuk és akár nyilvánossá is tehetjük kiszemelt kedvenceinket bármelyik barátunk számára a webáruház oldalán.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése