TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb olasz divatmárka, mégsem sokat tudunk a keletkezéséről.
Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között.

Reklámfilmmel erősíti nyári pontgyűjtő promócióját a LUKOIL

Pontgyűjtő akciót indított a 74 hazai LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország. ...

A budapesti Fazekas gimnázium nyerte a First Global Challenge-et

A Washingtonban megrendezett versenyre a világ 162 országából érkeztek robotot építeni. ...
Az eseményt péntek este egy szakmai nap nyitja, amelyen hazai hírességek vezetik fel az ország legtehetségesebb tervezőinek 2017-es tavaszi–nyári kollekcióit.
A New York-i Pier 36-ban debütált a KENZO x H&M kollekció egy különleges bemutatón, amelyet Jean-Paul Goude divatlegenda rendezett.
Idén is a legstílusosabb hazai sztárok és civilek foglalják el június 17-én a Madách teret.
A H&M már másodjára kapott lehetőséget, hogy a Metropolitan Múzeum Divatintézetének jótékonysági gálájára hírességeket öltöztessen fel.
Lilu, Bombera Kriszta, Winkler Nóra, Péterfy Bori, Odett, Juronics Tamás és számos magyar közszereplő áll ki a női egyenjogúság mellett az Elle új, figyelemfelhívó kampányában.
A magyar divatcég, amelynek már külföldön is vannak üzletei, új szabadidős márkával bővíti hazai portfólióját.
Az egyedülálló gálát péntek este egy szakmai nap nyitja, amelyen hazai sztárok, ismert emberek vezetik fel az ország legtehetségesebb tervezőinek 2016-os tavaszi–nyári kollekcióit.
December 20-án jubileumi divatbemutatóval ünnepli márkája első 20 évét Kenguru, a rendszerváltozás utáni időszak első újhullámos divattervezője.
Tovább folytatódik a P&G mosószer üzletágának nemzetközi divattervezőkkel folytatott együttműködése.

Az H&M újabb nagy húzása

7322
Múlt éjjel a New York-i Armory on the Hudson stadion divatarénává változott, az H&M ugyanis itt mutatta be az Alexander Wang x H&M kollekciót.
A Levi’s rendhagyó sajtótájékoztatón mutatta be a nyugati-parti állam által ihletett őszi, téli kollekcióját.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése