TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az egyedülálló gálát péntek este egy szakmai nap nyitja, amelyen hazai sztárok, ismert emberek vezetik fel az ország legtehetségesebb tervezőinek 2016-os tavaszi–nyári kollekcióit.

Kevin Hart beköltözött David Beckhamhez

7538
Az új H&M-kampányba Kevin Hart csempészett némi humort, hogy meg ne unjuk Beckhamet.

Idén még sportosabb lesz az EFOTT!

A fesztiválra Budapestről és Székesfehérvárról is indítanak közös tekerést. ...

Támogatói szemmel is egyre népszerűbb a Gyerek Sziget

A Generali Gyerek Sziget megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető. ...
Több, mint 60 ezer nő bevonásával, két éven át tartó kutató munkának köszönhetően született meg a Levi’s legújabb női farmer kollekciója.

Magyar divatmárka az osztrák döntőben

7452
Ma kiderül, ki nyer azon divatversenyen, amin a nemzetközi mezőnyben magyar tervezőt is találunk.
Az RTL Klub, a TV2 és az Emocionális ügynökség után Árkos Bence a Lakatos Márk neve fémjelezte businessben folytatja pályafutását.
A verseny győztese megismerkedhet a legvadabb természeti viszonyokkal, hiszen all-inclusive utazást nyer a norvégiai Bergenbe.

A Levi’s tervezte, de a vevő inspirálta

7421
A Live In Levi’s kampány az ikonikus 501-es farmer előtt tiszteleg azzal, ahogy azt mutatja be, egy-egy zenész miként viseli mindennapjaiban ezt a farmert.
A híres Ecole du Ski Français (ESF) síiskola új ruhaszponzort talált a 2015/16-os és a 2016/17-es síszezonra.
December 20-án jubileumi divatbemutatóval ünnepli márkája első 20 évét Kenguru, a rendszerváltozás utáni időszak első újhullámos divattervezője.
Tovább folytatódik a P&G mosószer üzletágának nemzetközi divattervezőkkel folytatott együttműködése.
Van ok a pacsira: 5 év alatt több mint 6 millió vásárló, valamint félmillió elérhető termék több mint 1000 márkától.
Az Arena Plaza legújabb, divattal kapcsolatos felmérését a Facebookon közel 1000 divatrajongó töltötte ki 2014. szeptember 29 – október 6. között.

Az H&M újabb nagy húzása

7322
Múlt éjjel a New York-i Armory on the Hudson stadion divatarénává változott, az H&M ugyanis itt mutatta be az Alexander Wang x H&M kollekciót.

Lakatos Márk már önálló márka

7313
Profi márkaépítésnek lehettünk szemtanúi az elmúlt években, aminek befejező aktusaként a divatguru nevével fémjelzett üzlet nyílt.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése