TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elindult a fesztiválszezon, szinte minden hétvégén egymást érik majd a jobbnál-jobb bulik. Az Arena stílustippekkel készült a szezonra.
Nyári stílustippek Schiffer Miklóstól, a BMW márkanagykövetétől.

Csökkennek a közigazgatás adminisztratív terhei

Az Integrált Jogalkotási Rendszer bevezetésével az állampolgárok és vállalkozások is jobb szolgáltatást ...

Magyarok is indulnak Európa legnehezebb terepfutó versenyén

A 16. Ultra-Trail du Mont-Blanc terepfutó eseményen 171 kilométert és 10.000 méternyi szintkülönbséget ...
Ám a versenyző közreműködésével születetett egy kisfilm, amely remélhetőleg minél több fiatalt motivál majd.
A cseh, szlovák és magyar lakosok ízlését vizsgáló 2500 fős, online kutatásból megtudhatjuk, milyen is az idei fürdőruha trend.
O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított, hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére. Újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.
Nagyszabású zártkörű partival avatták fel a H&M vadonatúj üzletét, amely nem csupán Magyarország, de a világ egyik legnagyobbja is egyben.
A Glamour magazin ismét bebizonyította, hogy az újrafelhasználás népszerű és trendi.
Nyakunkon a strandszezon, és vele érkezik a kérdés is: milyen fürdőruhát válasszunk? Válaszokkal készült az Otto márkája, hogy ismertségét növelje a magyar piacon.
Az Otto által alapított Lascana igazi sikersztori: 15 év alatt 100 millió euró feletti éves árbevételt ért el 3 kontinensen.
Lilu, Bombera Kriszta, Winkler Nóra, Péterfy Bori, Odett, Juronics Tamás és számos magyar közszereplő áll ki a női egyenjogúság mellett az Elle új, figyelemfelhívó kampányában.
Az Ivyrevel jövőbemutató digitális megoldásaival újszerű megközelítést ígér a divat világában, mind a tervezési folyamatok, mind pedig a vásárlói élmény tekintetében.
A magyar divatcég, amelynek már külföldön is vannak üzletei, új szabadidős márkával bővíti hazai portfólióját.

Budapesten forgatta le az adidas a jövőt

7599
Az adidas Originals 2016-os globális kampányfilmjében több budapesti helyszín is megjelent, majd március közepén egy parti keretében mutatták be legújabb sneakerüket.

Sztárteniszezővel karácsonyozik a Springfield

7577
Rocío Crusset és Fernando Verdasco lettek a ruhamárka idei karácsonyi nagykövetei.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése