TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között.
Az új H&M Conscious Exclusive kollekció mind fenntarthatóságban, mind stílusban nagyot lépett előre.

Az Open Road Fest a Mentőmotor Alapítványt támogatja

A cél: egy új mentőmotor árának összegyűjtése, mert fele annyi rohammotor van, mint amennyire ...

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek ...

Gyengül a plázák népszerűsége

7877
Az amerikai fiatalok szerint már nem annyira menő a plázákban lógni, a vásárlás nem tartozik a kedvenc időtöltések közé.
2013. óta megy világszerte az H&M ruhagyűjtési kezdeményezése, amelynek eredményeképp több mint 40.000 tonna ruhát gyűjtött össze a márka.
Az elmúlt évek talán legsikeresebb divattervező-üzletembere szíve már régóta a festészet felé húz, de most új életet kezdett.
Egy kutatás szerint a magyar vásárlók közül, aki megteheti, az is inkább akciós terméket vesz, azaz akcióvadászok vagyunk.

Párizsi dzsungel Budapesten

7790
A KENZO x H&M kollekció nyilvános debütálását megelőzően sztárok és bloggerek számára mutatták be az év egyik legjobban várt tervezői együttműködésének különleges ruháit.
A rajongók már világszerte hozzáférhetnek a változatos felsőruházati darabokhoz, amelyeken mind a két ikonikus márka, a Columbia Sportswear és a Manchester United logója is szerepel.

Luxustriumvirátus alakult egy estére

7773
Az úriemberek valódi ismérveiből adott ízelítőt három prémium férfimárka Budapest belvárosában.
Elindult a fesztiválszezon, szinte minden hétvégén egymást érik majd a jobbnál-jobb bulik. Az Arena stílustippekkel készült a szezonra.
Nyári stílustippek Schiffer Miklóstól, a BMW márkanagykövetétől.
Ám a versenyző közreműködésével születetett egy kisfilm, amely remélhetőleg minél több fiatalt motivál majd.
A cseh, szlovák és magyar lakosok ízlését vizsgáló 2500 fős, online kutatásból megtudhatjuk, milyen is az idei fürdőruha trend.
O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított, hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére. Újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése