TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

8175
Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. Összesen több mint 1,3 millió vásárlóval, különleges újdonságokkal és választékkal az őszi-téli szezonra, több mint 30 új márkával és 10 000 új termékkel jelenik meg a WeAreTheAnswear az online világban és közösségi médiában.

Közös cipőkollekció az elfogadásért

7998
Itthon is kapható a limitált szériás Converse Pride, amit Miley Cyrus a Converse cipőmárkával közösen tervezett.

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...
A 2017-től hatnaposra bővült (július 11-17.) EFOTT fesztiválra készülve vettük górcső alá az elmúlt évek meghatározó szettjeit.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés elleni küzdelme.
Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között.
Az új H&M Conscious Exclusive kollekció mind fenntarthatóságban, mind stílusban nagyot lépett előre.

Gyengül a plázák népszerűsége

7877
Az amerikai fiatalok szerint már nem annyira menő a plázákban lógni, a vásárlás nem tartozik a kedvenc időtöltések közé.
2013. óta megy világszerte az H&M ruhagyűjtési kezdeményezése, amelynek eredményeképp több mint 40.000 tonna ruhát gyűjtött össze a márka.
Az elmúlt évek talán legsikeresebb divattervező-üzletembere szíve már régóta a festészet felé húz, de most új életet kezdett.
Egy kutatás szerint a magyar vásárlók közül, aki megteheti, az is inkább akciós terméket vesz, azaz akcióvadászok vagyunk.

Párizsi dzsungel Budapesten

7790
A KENZO x H&M kollekció nyilvános debütálását megelőzően sztárok és bloggerek számára mutatták be az év egyik legjobban várt tervezői együttműködésének különleges ruháit.
A rajongók már világszerte hozzáférhetnek a változatos felsőruházati darabokhoz, amelyeken mind a két ikonikus márka, a Columbia Sportswear és a Manchester United logója is szerepel.

Luxustriumvirátus alakult egy estére

7773
Az úriemberek valódi ismérveiből adott ízelítőt három prémium férfimárka Budapest belvárosában.
Elindult a fesztiválszezon, szinte minden hétvégén egymást érik majd a jobbnál-jobb bulik. Az Arena stílustippekkel készült a szezonra.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése