TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A TradN gyors célcsoport-képzést és leválogatást tesz lehetővé. Elég pár kattintás, hogy összeállítsa a direkt marketing kampánya célcsoportját.

Megállt a dm-piac csökkenése

6195
A DM piac mérete gyakorlatilag változatlan maradt a 2011-es évhez képest, a kommunikáció főként a digitális csatornák irányába tolódik el.

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

DMA Day Budapesten

5950
Hét ország és az európai direkt marketing szövetség képviselői találkoztak Budapesten azért, hogy aktuális piaci és szabályozási kérdésekről egyeztessenek.

Briefeket vár a DIMSZ

5911
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség workshoppal egybekötött szemináriumán az email marketing és a direct mail csatornákat mutatja be hazai valamint nemzetközi kampányokkal.

Ismét lesz Golden Dove

4765
A DIMSZ 4 év után ismét megszervezi a hazai direktkommunikációs szakma legrangosabb versenyét. A zsűri különdíjat is kioszt Best Mobile Solution néven.

Értékesítési manager

4083
M.C. Direct Kft. keresi...

Új elnök a DMSZ-nél

4064
Vámos-Hegyi Attila, a korábbi alelnök váltja az elnöki poszton Hivatal Pétert, 10 év után.

M. C. Direct Kft.

3697
Teljeskörű direkt marketing szolgáltatások.

DM belga módra

3415
Új DM-fogással népszerűsítette az antwerpeni Yven Van Houdt reklámügynökség a 7Dimanche című hetilapot az olvasók és a médiavásárló cégek között.

Bírság a fogyasztóknak

3303
A spanyol reklámszakemberek rendhagyó módszert eszeltek ki a smart népszerűsítésére.

Ötletes ügynökségi selfpromó

3063
Saját magát promótálta a Kudu izraeli ügynökség egy eredeti, olcsó, hatékony ötlet segítségével.

Wangaru Média lett a Mobilpont

3001
Az ügynökség továbbfejlesztette dm-megoldásait, és elindította a www.wangaru.hu weboldalt, ahol többek között targetálható display megoldásokat is kínál.

Új tagozat a DMSZ-ben

2977
A Direkt Marketing Szövetség 9 alapító taggal Contact Center tagozatot hozott létre, hogy még hatékonyabban képviselje az ágazat érdekeit.

Kis technikai segítség

2893
A brazil Fields ügynökség fantáziadús megoldása arra, hogyan lehet rávenni az embereket a véradásra.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése