TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A TradN gyors célcsoport-képzést és leválogatást tesz lehetővé. Elég pár kattintás, hogy összeállítsa a direkt marketing kampánya célcsoportját.

Megállt a dm-piac csökkenése

6195
A DM piac mérete gyakorlatilag változatlan maradt a 2011-es évhez képest, a kommunikáció főként a digitális csatornák irányába tolódik el.

Fókuszban a környezetvédelem: indul a nevezés a Zöld Béka Díjért

Idén is keresi a legjobb fenntarthatósági jelentést a Deloitte. ...

Ősz és a város Mihalik Enikővel és modelltársaival

Szeptembertől újra Mihalik Enikő szerepel a Coca-Cola magyarországi kampányfotóin. ...

DMA Day Budapesten

5950
Hét ország és az európai direkt marketing szövetség képviselői találkoztak Budapesten azért, hogy aktuális piaci és szabályozási kérdésekről egyeztessenek.

Briefeket vár a DIMSZ

5911
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség workshoppal egybekötött szemináriumán az email marketing és a direct mail csatornákat mutatja be hazai valamint nemzetközi kampányokkal.

Ismét lesz Golden Dove

4765
A DIMSZ 4 év után ismét megszervezi a hazai direktkommunikációs szakma legrangosabb versenyét. A zsűri különdíjat is kioszt Best Mobile Solution néven.

Értékesítési manager

4083
M.C. Direct Kft. keresi...

Új elnök a DMSZ-nél

4064
Vámos-Hegyi Attila, a korábbi alelnök váltja az elnöki poszton Hivatal Pétert, 10 év után.

M. C. Direct Kft.

3697
Teljeskörű direkt marketing szolgáltatások.

DM belga módra

3415
Új DM-fogással népszerűsítette az antwerpeni Yven Van Houdt reklámügynökség a 7Dimanche című hetilapot az olvasók és a médiavásárló cégek között.

Bírság a fogyasztóknak

3303
A spanyol reklámszakemberek rendhagyó módszert eszeltek ki a smart népszerűsítésére.

Ötletes ügynökségi selfpromó

3063
Saját magát promótálta a Kudu izraeli ügynökség egy eredeti, olcsó, hatékony ötlet segítségével.

Wangaru Média lett a Mobilpont

3001
Az ügynökség továbbfejlesztette dm-megoldásait, és elindította a www.wangaru.hu weboldalt, ahol többek között targetálható display megoldásokat is kínál.

Új tagozat a DMSZ-ben

2977
A Direkt Marketing Szövetség 9 alapító taggal Contact Center tagozatot hozott létre, hogy még hatékonyabban képviselje az ágazat érdekeit.

Kis technikai segítség

2893
A brazil Fields ügynökség fantáziadús megoldása arra, hogyan lehet rávenni az embereket a véradásra.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése