TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Bár kevesebb a diák, még mindig népszerű az iskola melletti munkavállalás.

Sony reklámfilm a Budapest Film Academytól

6000
Az ELTE Budapest Film Academy hallgatói saját reklámfilmet készítettek a Sony cserélhető objektíves fényképezőgépéhez.

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Drágább beiskolázás, mint egy éve

5239
A fogyasztók szemmel láthatóan racionalizálták vásárlásaikat, sokan már jó előre beszerezték a tanszereket.

Diákhitel igénylés: Ketyeg az óra

5213
Néhány napja maradt a Diákhitel1 és a Diákhitel2 hitelkonstrukció igénylésére azoknak a hallgatóknak, akik október 15-én pénzhez szeretnének jutni.

Iskolakezdés a Zöld Pardonnal

5159
Minden várakozást felülmúlt a Zöld Pardon első jótékonysági tanszergyűjtő akciója. Két hét alatt 15 osztálynak elegendő iskolaszert ajánlottak fel a fellépők és rajongóik.

Diákhitel: változások, újdonságok

5042
Publikusak a kötött felhasználású Diákhitel2 kötelező törlesztési hányadai, valamint a szabad felhasználású Diákhitel esetében a 2012/2013-as tanévre igényelhető hitelösszegek.

Több márka szponzorálta

3565
Az ország 24 iskolájából, 33 csapat érkezett Budapestre a Lurdy Házba, hogy bemutassa és árusítsa portékáit. A csapatok, a “legjobb diákvállalkozás”, a “legjobb eladó”, a “legötletesebb termék”, a “legszebb stand”, és a “leghatásosabb marketing munka” címért versenyeztek.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése