TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Bár kevesebb a diák, még mindig népszerű az iskola melletti munkavállalás.

Sony reklámfilm a Budapest Film Academytól

6000
Az ELTE Budapest Film Academy hallgatói saját reklámfilmet készítettek a Sony cserélhető objektíves fényképezőgépéhez.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az internet legnépszerűbb videósai internet mentes élményekkel ajándékozták meg az Aquaworld ...

Drágább beiskolázás, mint egy éve

5239
A fogyasztók szemmel láthatóan racionalizálták vásárlásaikat, sokan már jó előre beszerezték a tanszereket.

Diákhitel igénylés: Ketyeg az óra

5213
Néhány napja maradt a Diákhitel1 és a Diákhitel2 hitelkonstrukció igénylésére azoknak a hallgatóknak, akik október 15-én pénzhez szeretnének jutni.

Iskolakezdés a Zöld Pardonnal

5159
Minden várakozást felülmúlt a Zöld Pardon első jótékonysági tanszergyűjtő akciója. Két hét alatt 15 osztálynak elegendő iskolaszert ajánlottak fel a fellépők és rajongóik.

Diákhitel: változások, újdonságok

5042
Publikusak a kötött felhasználású Diákhitel2 kötelező törlesztési hányadai, valamint a szabad felhasználású Diákhitel esetében a 2012/2013-as tanévre igényelhető hitelösszegek.

Több márka szponzorálta

3565
Az ország 24 iskolájából, 33 csapat érkezett Budapestre a Lurdy Házba, hogy bemutassa és árusítsa portékáit. A csapatok, a “legjobb diákvállalkozás”, a “legjobb eladó”, a “legötletesebb termék”, a “legszebb stand”, és a “leghatásosabb marketing munka” címért versenyeztek.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése