TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Magyar divatmárka az osztrák döntőben

7452
Ma kiderül, ki nyer azon divatversenyen, amin a nemzetközi mezőnyben magyar tervezőt is találunk.
A hazánkban most debütáló és több ezer feltöltésre számító Cewe Fotókönyv pályázat online galériája nem csak elismerést jelent az alkotóknak, hanem az ötletek tárházát is az érdeklődőknek.

Shortlistes a Souldrops

A Golden Hammer és az Aranypenge első helyezés után ismét van ok örülni a márka kapcsán. ...

Jönnek az okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak

A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” egy magyar ...
Közös promócióba kezd tavasszal a Samsung és az IKEA, amelyek az eszközcsatlakoztatás új korszakába kalauzolnak.
A dizájn még mindig különleges, jellegzetes és rendületlenül őrzi helyét minden idők leghíresebb üdítőital-csomagolásai között.
Újabb magyar startup kapott közösségi támogatást, és gyűjtötte össze egy nap alatt a tömeggyártáshoz szükséges összeget.

Mi a manó az a reszponzív dizájn?

7221
Olyan webes dizájnról van szó, ami minden eszközön egységes megjelenést tesz lehetővé, és magasabb színvonalú élményt nyújt a felhasználóknak.

Művészeti alkotás lett a Post-it

7169
Az ötletes öntapadó jegyzetlapok elnevezése egyet jelent magával a tárggyal. Mindegy ki gyártja, Post-it-nek hívjuk. Az eredetit most éppen az különbözteti meg a követőktől, hogy a híres divatguru és stylist, Brad Goreski dizájnolta meg.

Kultcandy kampány a Trafónak

7083
A Kultcandy egyszerre design nyalóka és egy bármely Trafó előadásra beváltható, 3000 forint értékű voucher, egyedi, számozott dobozban.

Designerek három dimenzióban

6580
Kirakatban a designerek, építészek, grafikusok: őket faggatják a Design Hét Budapest 2013 egyik programjaként 5 napon át.

Tervezd meg a jövő palackját

5723
A 2012-es, Magyarországon „Tervezd meg a jövő palackját!” néven futó nemzetközi dizájnpályázat után a Heineken újabb lehetőséget biztosít a kreatív tehetségeknek a világhírnévhez.

Budapest Fashion Week

5603
Tizenegyedik alkalommal került megrendezésre Magyarország egyik legrégibb múltra visszatekintő divat eseménye, a Budapest Fashion Week.

1 éves az Urban Legend

5577
Az ünnep alkalmából a szélesebb közönség felé is nyit a márka: nem csak a bringások, hanem a városi vagányok is elégedettek lehetnek.

Hajtogatható szék merész designnal

4691
Kis helyigényű, így a tárolása sem okoz gondot, de vajon mennyi fér el belőle egy Mini Countryman-ben?

Gazdagodott a hazai formakultúra

4354
Bemutatkoznak a Moholy-Nagy László Formatervezési és a Kozma Lajos Kézműves Iparművészeti Ösztöndíjasok
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 123456 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése