TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyarok szívesen telelnek meleg klímájú helyeken, de a napfényes időjárás mellett már szempont a jó szolgáltatás is.

Design díjat nyert a Goodyear gömbgumija

7837
Az abroncskoncepció egyedi formáját és kialakítását díjazták a világ egyik legrégebbi és legnevesebb formatervezési elismerésével.

A bevonó stratégia lesz a sikeres vezetés titka

Az elmúlt években a hazai projektmenedzsment presztízse ugrásszerűen nőtt meg, a nemzetközi ...

Ki sem látszunk a vízből

Az ENSZ 1993-ban március 22-ét jelölte ki a Víz Világnapjának, hogy gondolkodásunk középpontjába ...

Hazai siker Annie Sloan pályázatán

7798
A #25Project magyar sikert is hozott, melynek kapcsán a Nagymarosi Művelődési Ház közösségi termei november végétől új külsőt kapnak.

Milliók tölthetik le a bulimatricákat

7687
Több millió Viber-felhasználó töltheti le mostantól a „My EXIT Adventure” matricaverseny győztesének hivatalos matricacsomagját.
O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított, hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére. Újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.

Budapesten forgatta le az adidas a jövőt

7599
Az adidas Originals 2016-os globális kampányfilmjében több budapesti helyszín is megjelent, majd március közepén egy parti keretében mutatták be legújabb sneakerüket.
Az elmúlt évtizedben a szűk szakmán kívül csak a környező lakótelepről érdeklődtek a faipari technikus tanulók vizsgamunkái után, idén azonban minden eddiginél nagyobb figyelem kísérte a most zárult kiállítást.

Magyar divatmárka az osztrák döntőben

7452
Ma kiderül, ki nyer azon divatversenyen, amin a nemzetközi mezőnyben magyar tervezőt is találunk.
A hazánkban most debütáló és több ezer feltöltésre számító Cewe Fotókönyv pályázat online galériája nem csak elismerést jelent az alkotóknak, hanem az ötletek tárházát is az érdeklődőknek.
Közös promócióba kezd tavasszal a Samsung és az IKEA, amelyek az eszközcsatlakoztatás új korszakába kalauzolnak.
A dizájn még mindig különleges, jellegzetes és rendületlenül őrzi helyét minden idők leghíresebb üdítőital-csomagolásai között.
Újabb magyar startup kapott közösségi támogatást, és gyűjtötte össze egy nap alatt a tömeggyártáshoz szükséges összeget.

Mi a manó az a reszponzív dizájn?

7221
Olyan webes dizájnról van szó, ami minden eszközön egységes megjelenést tesz lehetővé, és magasabb színvonalú élményt nyújt a felhasználóknak.

Művészeti alkotás lett a Post-it

7169
Az ötletes öntapadó jegyzetlapok elnevezése egyet jelent magával a tárggyal. Mindegy ki gyártja, Post-it-nek hívjuk. Az eredetit most éppen az különbözteti meg a követőktől, hogy a híres divatguru és stylist, Brad Goreski dizájnolta meg.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123456 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése