TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Bronz Effie-t nyert a Ford csapata

5472
Rekord számú nevezés, csökkenő trendek az autópiacon, válság – a nehezítő körülmények ellenére is sikerrel zárta a Ford csapata az idei Effie gálát.

Effie: Jól szerepeltek az 1%-os kampányok

5465
A társadalmi célú kampány kategóriában, az 1%-os szekcióban több 2011-es alapítványi projekt is kiérdemelte a jelöltlistára (shortlist) kerülést.

2 hónap alatt 11 913 070 forint gyűlt össze az SOS Gyermekfalvaknak

Nagy sikerrel zárult az Orbit kampánya, amely a megvásárolt Orbit rágógumi árának 1%-ával az ...

Magyarországon is elérhetővé vált a Facebook Marketplace

A magyar felhasználók számára is elérhetővé teszi Marketplace szolgáltatását a Facebook. ...

Országos Fiatal Vállalkozói Díj

5455
A díj azokat a vállalkozókat ismeri el, akik fiatal koruk ellenére sikeresek, s jó példaként szolgálhatnak társaik számára.

Magyar pisztráng Párizsban

5439
A Budaörsi Halpiac SELFISH® termékcsaládjának pisztrángja megnyert minden elnyerhető a SIAL d’Or nemzetközi élelmiszeripari kiállításon.

EFFIE 2012: 3 arany és 1 bronz az ACG-nek

5434
Idén is az ACG gyűjtötte be a legtöbb szakmai elismerést a Reklámszakma Oscar-jának számító nemzetközi hatékonysági verseny hazai fordulóján.

Újabb Effie-ket nyert a hazai Grey/ G2

5431
Két Bronz Effie díjjal jutalmazták ügynökség „Tündérszép Kezek Versenye” nevű kampányát.

Még aranyosabb az Aranypéntek

5430
Arany EFFIE díjjal értékelték az Aranypéntek kampányt, melyet a Human Telex Reklámügynökség a Dreher Sörgyárak Zrt. számára készített 2011-ben.

Hungaropack 2012

5413
Díjazták a Tokai Aszú és a Szamos Marcipán márkakapcsolása eredményeként létrejött, különleges magyar termékeket rejtő ajándékdobozokat.

Superbrands díjas a HELL ENERGY

5399
Idén nyolcadik alkalommal ítélték oda a díjakat: a 2012-es díjazottak között szerepel a HELL ENERGY Magyarország Kft. is.

Magyar Brands díj a Laurelnek

5397
A Laurel élenjár a bolti informatikában megjelenő szinte minden újdonság, friss technológia hazai meghonosításában.

Nemzetközi díjat kapott az On The Spot

5352
A zsűri különdíját nyerte el törzsi sorozatával a csehországi Karlovy Varyban a legrégebbi turisztikai-utazási filmfesztiválon.

Kibertér Konferencia

5349
A hazai és nemzetközi politikai és szakmai elit előtt mutatkoztak be a legígéretesebb IT fejlesztések a Kibertér Konferencián.

Dobogós lett a szolárház

5329
A Budapesti Műszaki Egyetem fiataljai a Solar Decathlon Europe versenyen saját tervezésű ODOO házukkal képviselték hazánkat.

A Danoné a legötletesebb promóció

5316
A Danone Kft. az Anderson Communications Kft.-vel együttműködve építette fel új, interaktív standját, mellyel díjat nyert a HVG Állásbörzén.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése