TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Családbarát Munkahely díjat nyert a British Telecom

5841
A British Telecom magyarországi szolgáltató-központja nagyvállalati kategóriában elnyerte a Családbarát Munkahely díjat.

Qatar Airways: a magyar utasok kedvenc légitársasága

5832
A Qatar Airways lett a magyarok kedvenc légitársasága a legnagyobb magyar online repülőjegy-forgalmazó által szervezett „Az Én Légitársaságom 2012” elnevezésű felmérésen.

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...

Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service ...

Unicum: Nemzetközi Elismerés

5798
Highly commended - vagyis rendkívüli elismeréssel tüntette ki a Heinemann Duty Free, a Zwack Unicum és a Budapest Airport közös nyári kampányát.

Díjat nyert a Café PR

5791
Az AVON számára készített programja elnyerte az egyik legrangosabb európai pr verseny Public Affairs kategóriájának fődíját.

Reszponzív dizájnt kapott a Pédia network

5745
A Neo Interactive által üzemeltetett Pédia network oldalak megújult dizájnja bármilyen méretű képernyőn optimálisan jelenik meg.

Ketchum: az év ügynöksége

5714
A Ketchum-hálózat nyerte a European Excellence Awards szakmai megmérettetésében az Év Ügynöksége díját.

Minőségi Újságírásért-díj

5700
A 2012 szeptemberében megjelent cikkek közül válogatva a zsűri Jenei Miklósnak, az Index munkatársának ítélte oda a díjat.
Ünnepélyes keretek között díjazták a „Média a Tehetségekért Díj” nyerteseit.

Nyert a BASF Kids’ Lab - Kölyöklabor programja

5656
A Good CSR program versenyében a zsűritagok a beadott pályázatok közül a BASF Hungária akcióját találták a legjobbnak.

A Médiaunió sportkampánya megmozgatta az országot

5600
Nagyszabású gálával zárta májusban elindított „A sport mindenkié!” című kampányát a Médiaunió Alapítvány.

Effie után Lollipop az Aranypénteknek

5599
A Kreatív csapata a BTL-alapú integrált kampány kategóriában Ezüst Lollipop díjjal jutalmazta a Dreher Sörgyárak Arany Ászok söréhez kapcsolódó aktivitást.

eFestival díjat kapott a Bónusz Brigád

5567
Tizenkettedik alkalommal rendezték meg a hazai online és multimédia szakma digitális tartalomfejlesztési gyakorlatát bemutató versenyt.

Az év üzletembere

5565
Idén kilencedik alkalommal, ünnepélyes gálaest keretében adták át az Ernst & Young Az év üzletembere díjakat.

NU SKIN ageLOC® az év legjobb termékei között

5561
JOY Prix de Beauté – A szépség nagydíja gálán a Nu Skin® idén másodszorra tagja a győztesek elit klubjának.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése