TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Auchan nyerte el a MAF Társadalmi Befektetések 2013 „Leginnovatívabb Támogatói Program” kategória 1. helyezését.
Innovációs díjjal jutalmazták a Coca-Cola Magyarország Testébresztő programját.

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Az Ericsson negyedszer nyert Emmy-díjat

6567
A vállalat on-demand videó-tartalmakba történő dinamikus hirdetés-beszúrásra szolgáló megoldását díjazták.

Az Év CIO-ja

6548
A Vezető Informatikusok Szövetsége által megrendezett konferencián, az INFO Hajón az is kiderült, ki lett az „Év CIO-ja 2013-ban.

Allee Elegencia díj

6538
Elegancia, stílus, öltözködéskultúra. Ez az a három érték, melyet a bevásárlóközpont a figyelem középpontjába kíván állítani.

Jubilál az EY Az év üzletembere

6519
Tizedik alakalommal rendezik meg a programot hazánkban: idén szeptember végéig jelölhetőek sikeres magyar vállalkozók a díjra.

Magyarország legjobb bankja a K&H Bank

6477
A K&H nyerte el a “Magyarország legjobb bankja” díjat az Euromoney Kiválósági Díj 2013 versenyében.
Hazánkban a Microsoft 3000 magyarországi viszonteladó és oktatási partnere közül idén is a vállalat kapta az elismerést.

Díjesőben részesült a MindShare

6448
Az ügynökség kapta a legtöbb díjat a 2013 Cannes Lions reklámfesztiválon: összesen 23 kampányával került be a legjobbak közé.

A legjobb márkák között a Provident

6408
A Superbrands Magyarország független szakértői bizottsága fogyasztói csúcsmárkának ismerte el a Providentet.

Nemzetközi díjat nyert a Chello

6343
A Chello Central Europe kapta a legjobb televíziós közvetítést gyártó társaság díját a moszkvai évértékelő gálán.

A fogyasztók és a szakma is az Aranypéntekre voksolt

6231
Az Arany Ászok kommunikációs és értékesítési programja Az év legsikeresebb promóciója 2012 címet nyerte el.

Éremeső a finnek kedvenc vodkájánál

6210
Az International Spirits Challenge zsűrije idén a Finlandia Vodkát ezüst-, és aranyéremmel jutalmazta.

Magyar siker a Brand New Challenge-en

6163
Különdíjat kapott a New Yorker divatmárka nemzetközi versenyén a négy magyar fiatalból álló Nu-Yorkers csapat.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése