TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Federal Mogul kihirdette az év kereskedőjét

4341
A vezető erőátviteli technológiákat forgalmazó cég legeredményesebb kereskedője 2011-ben a Szakál-Met-Al Magyarország lett.

Az egyik legértékesebb magyar márka az MVM

4337
Magyar Brand lett a Magyar Villamos Művek Zrt., amely a független szakértői bizottság értékelése szerint 2011-ben a legjobbnak bizonyult.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Díjazták a Haribo és az Aldi kampányát

4290
A Haribo és a Wonderduck pályázata kapta „Az év legsikeresebb promóciója” díjat a Trade Magazin éves versenyének élelmiszer kategóriájában.

Aranyérmes Spar-promóció

4287
A Trade Magazin "Az év legsikeresebb promóciója" versenyén a SPAR Dzsungelmánia promóciója nyert a kereskedelem kategóriában.

Aranyérmet nyert a Soproni

4285
A Sopronit – a magyar sörmárkák közül egyedülállóan – ez idáig már 14 alkalommal tüntették ki aranyéremmel a Monde Selection versenyében.

Év Terméke Díjat kapott az Ooops! toalettpapír

4271
A Vajda Papír Kft. az Ooops! Sensitive toalettpapírt a hazai piacon egyedüliként egy független német laboratóriummal bőrgyógyászatilag tesztelteti.

2011 legsikeresebb trade marketing promóciója

4268
Az Arany Ászok márkához kapcsolódó Aranypéntek kampányért a Human Telex Reklámügynökség nyerte el a Trade Marketing Klub Különdíját.

Húsz éves a BRAVO OTTO díj

4234
Kerek szám, dupla évforduló: idén nemcsak a Ringier könnyűzenei díjátadója, hanem a Bravo magazin is húsz éves lett.

Díjazták a Dreher környezettudatosságát

4230
A sörgyár vihette haza az első Greennovációs díjat, mert vízfelhasználását 30 százalékkal csökkentette az elmúlt három évben.

Átadták az I. FMCG Greennovációs Nagydíjat

4224
Az Élelmiszer magazin az FMCG-szektor fenntarthatóságért sokat tevő, vagyis „greennovatív” gyártóit, kereskedőit és szolgáltatóit ismerte el.

Átadták Az Év Legbarátságosabb Szállodája 2011 díjait

4212
A magyar szállodák szívélyességét vizsgáló közönségszavazáson mintegy 94 ezren voksoltak az induló hotelekre.
Kétezer fő tesztelte a NaturAqua ízesített ásványvizeit, melyek közül a körte-citromfű kombináció lett a nyertes.

Kitüntette a Sanoma az év alkalmazását

4189
Az elmúlt év hazai alkalmazásterméséből a Genio Studio Kft. Sortpad nevű fotórendezője kapta az Év alkalmazása díjat.

Pintér Róbert kapta a Ringier Mobile Influencer díjat

4186
Az Ipsos online ügyfélkapcsolati igazgatója a hazai mobilpiacon végzett edukációs tevékenységért kapta a díjat a zsűri egyhangú szavazata alapján.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése