TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

20 kategóriában elnyert 27 díjával új csúcsot állítottak fel a Cannes Lions nemzetközi kreatív fesztiválon.
A METRO Adnijó Program 2015 a vendéglátó ipari vállalkozások közösségi tevékenységeit díjazza.

6 civil ügyért lehet úszni a harmadik Swimathonon

A négyhetes adománygyűjtő kampány során 6 fontos és izgalmas, ferencvárosi kötődésű, civil ...

Itt a költségcsökkentési stratégiák új generációja

Akár 30%-os, fenntartható költségcsökkentést is hozhat a vállalkozásoknak az új digitális technológiák ...

Szupermárkák között a BioTechUSA

7467
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága idén 11. alkalommal díjazta a legjobb márkákat. A táplálék-kiegészítőket gyártó BioTechUSA is megkapta az elismerést.

A Playboyt nyomják a legszebben

7461
A Playboy magazinmárka sorra nyeri a díjakat – mind hazai, mind nemzetközi szinten.

Magyar divatmárka az osztrák döntőben

7452
Ma kiderül, ki nyer azon divatversenyen, amin a nemzetközi mezőnyben magyar tervezőt is találunk.
Az Ogilvy & Mather Budapest koncepciójából született kampánnyal nyerte el a Stevie-díj bronz fokozatát „Reputáció és márkakommunikáció” kategóriában a MOL Group UPPP kampánya.
Második alkalommal ismerték el Magyarország innovatív vállalatait az Üzletfejlesztési Díjjal.
Idén hetedik alkalommal került meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj.

Elit klubba került az Unilever

7374
Az emberi erőforrások fejlesztésének legkiemelkedőbb nemzetközi elismerését kapta meg a vállalat.
A Kossuth Kiadó Zrt. nyerte el a pénzügyi vállalat és a Figyelő első alkalommal odaítélt közös elismerését.
Magyarország legnépszerűbb ismeretterjesztő kiadványa újabb izgalmas témával jelentkezik. Garfield idén ősszel a szigetek varázslatos világát mutatja be.

Nincs többé lefagyás és adatvesztés

7294
Vége a rendszerösszeomlástól való rettegésnek azzal a minden eddigit felülmúló virtualizációt kínáló hazai informatikai megoldással, amely nemrég Magyar Termék Nagydíjat kapott.
Valódi bravúrként újra egy magyar nemesítésű dísznövényt, az Ocimum basilicum ‘Purple’-t, azaz a bazsalikom egy új fajtáját jutalmazza aranyéremmel a rangos nemzetközi FleuroSelect.

PR-Oscart nyert a K&H

7215
A 80 országban jelenlévő Nemzetközi PR Szövetség 2014-es Golden World Award versenyén egyedüli magyarként nyert díjat a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programja.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése