TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Finisben a 25. VOLT

7980
Kevesebb, mint egy hónap múlva indul a jubileumi Telekom VOLT Fesztivál.
Június 26-án, a Telekom VOLT Fesztivál mínusz egyedik napján második alkalommal adják át a Petőfi Zenei Díjakat a hazai könnyűzene kiemelkedő szereplőinek.

Az iskolakezdési bevásárlásban a gyerekek döntenek

Az Auchanban a szülők a minőségi, a gyerekek a népszerű termékeket választják. ...

Sziget Sörrel ünnepli a Dreher a fesztivál 25 éves jubileumát

A Sziget legrégebbi beszállító partnere a Dreher Sörgyárak, amely már 23 éve szolgáltatja a ...
A WWF Magyarország Wood Pencil díjának a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a White Rabbit reklámügynökség egyaránt örülhet.
A svéd Amanda Kernell lenyűgöző elsőfilmes alkotása, a Számi vér (Sami Blood) című svéd-norvég-dán játékfilm nyerte az idei Titanic Hullámtörők-díját.
Hat kategóriában díjazta a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” elnevezésű verseny pályamunkáit.
Szerda este immár negyedik alkalommal osztotta ki a hazai szakma a Televíziós Újságírók Díját.
Látványos záróesemény keretein belül, hírességek és rajongók részvételével ért véget 4 hazai vlogger 8 héten át tartó versengése.
Váradi J. József, Árvai Péter és Beck György lettek Menedzserek Országos Szövetségének díjazottai.

Március 5-én adják át a magyar filmdíjakat

7891
Február 26-án kezdődik a magyar filmhét. Idén Budapest mellett 10 városban lesznek vetítések.
Közönségszavazási szakaszba lépett az Energy Globe Magyarország díjért folyó fenntarthatósági verseny, amelynek győzteseit a március 7-i díjátadó gálán ismerheti meg a közönség.
Mostani elismerésével a Sziget már minden kategóriát megnyert, amit a European Festival Awardon lehetett.
A legmagasabb elismerésben részesült az amerikai MarCom Awards díjátadón a VELUX vállalati értékek videósorozata a vállalati kategóriában.
A Hellodesign Talent Award 2016 tehetségkutatón több mint 140 alkotásból szavazta meg a szakmai zsűri a hét kategória legjobbjait.

Spanyol film nyert Budapesten

7809
A Pszichonauták kapta az Anilogue Nemzetközi Animációs Filmfesztivál fődíját, míg A levágott kezű lány című francia filmnek különdíjat ítélt oda a zsűri.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése