TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A szisztematikus kutatás-fejlesztési hátterű vállalatot másodszorra választották Magyarország rangos szupermárkái közé.
Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit: a négy kategória legjobbjai között találjuk a Magyar Nemzet Magazin, az RTL Magyarország, az M4 Sport, a Nők Lapja és a Kossuth Rádió fiatal művészeket, tudósokat és sportolókat bemutató riportjait is.

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...

Tanuljon meg sítúrázni négy óra alatt!

Újabb jó pont a hazai síelésnek, hogy Mátraszentivánon működésbe állt hazánk legmodernebb ...
2017. október 11-12-én Dubajban rendezték meg a World Sustainability Congress eseményt, melyen a világ számos országából – többek között Magyarországról - vezető nagyvállalatok vehették át a Global Sustainability Award elismerést.

A TCL díjat kapott kiváló CSR tevékenységéért

8155
A TCL Communication elnyerte a legmagasabb “Arany” minősítést, mellyel a vállalati társadalmi felelősségvállalási (CSR) programját minősítette a díj adományozója, az EcoVadis.
Reklámfilm kategóriában a Hell Energy 10. születésnapjára készült motivációs film lett a győztes az Aranyszem Operatőr Fesztiválon.

Design díjat nyert a Goodyear gömbgumija

7837
Az abroncskoncepció egyedi formáját és kialakítását díjazták a világ egyik legrégebbi és legnevesebb formatervezési elismerésével.
Az encsi Éva Cukrászda kapta a legtöbb szavazatot, így a bruttó 10 millió forintos kommunikációs csomagot november 8-án ők vehették át.

A jövő reménységét keresi a FIVOSZ

7788
Az Országos Fiatal Vállalkozói Díj győztese 500.000 forint értékű ügyvédi munkát és tengerentúli utazást kap.
Ezzel a címmel rendezi meg idei éves konferenciáját a Magyar Adományozói Fórum október 12-én a PwC székházában.
Ezer ‘kocka’ közül Szabó Zoltán fejtette meg elsőként, miről csiripelnek a számítógépek.
Az áruházlánc Napi Fogás nevű kampánya a „Direkt” kategóriában bizonyította, hogy egy hagyományos szegmensben is lehet innovatív programmal indulni.
Az ételrendelő portál ezúttal is a közönségre bízza a döntést: a megrendelők voksai döntenek arról, hogy kié legyen az elismerés és a nyeremény.
Az egyedülálló zeneszám alapjait a Vredestein abroncsok által kínált technikai adatok képezik, DJ Hardwellt pedig Carmen Jordá vezetési tapasztalata inspirálja majd.
Vagyis a rehabilitáció idejének rövidülésében is reménykedhetnek a páciensek az egyik L’Oréal-UNESCO díjas tudósnő kutatásának nyomán.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése