TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

240 ezer anya és újszülött élete

1925
(BTL.hu) A Pampers és az Unicef 1 csomag = 1 védőoltás tetanusz elleni kampányának harmadik hulláma során megközelítőleg 730 ezer vakcina árát gyűjtötték össze a magyar szülők a gyártó cég termékeinek vásárlásával. Az ezt kiegészítő, a pelenkás gyermekkel nem rendelkezőket is célzó Facebook kampánynak további 1200 adag vakcina köszönhető.

Vetkőztet a nyári Mikulásgyár

1920
(MTI) Idén már nyáron is dolgozik a Mikulásgyár: a jótékonysági akcióra önkéntes fiatalok jelentkezését várják.

Hosszabbít “Az Év Honlapja” pályáza

Meghosszabbított határidővel lehet még jelentkezni hazánk legrangosabb online marketing pályázatára, ...

A céges rendezvények látványgurui színházi produkcióval jelentkeznek

6 kontinens és 50 ország után végre Budapesten a művészet új dimenzióját jelentő látványszínház. ...

Ismét Segítsüti kampány

1883
(BTL.hu) Már lehet licitálni a glasztrobloggerek által felajánlott “segítő sütikre”, hogy az így befolyt összegből a Down Egyesület munkáját támogassák. A kampány máris nagy médiatámogatással büszkélkedhet.

Több mint 42 ezer adományhívás

1876
(MTI) Több mint 42 és fél ezren hívták eddig a 1749-es adományvonalat a japán földrengés károsultjainak megsegítésére. A segélyvonal március 23-tól hívható, az első öt napban mintegy 8,5 millió forint gyűlt össze.

Lájkold az ügyet!

1866
(BTL.hu) Egy millió forint támogatást osztanak szét a Facebook-felhasználók a banki nyereségből, a MagNet Bank által meghirdetett MiniKAP játékban.

Korszerű tudás és játék

1863
(BTL.hu) Rendhagyó módon az Óbudai Egyetemen hallgatói szavazhatták meg, mely témákban szeretnének előadást hallani a a Magyar Telekom prezentálásában. Az innovatív együttműködést Facebook játék is kíséri.

Zöldtan-óra

1855
(BTL.hu) Környezetvédelmi pályázatot hirdet a Tesco-Global Áruházak Zrt. a Magyarországon működő “Ökoiskola” címmel rendelkező általános iskolák felső tagozatos diákjai számára.

Integráció és művészet

1852
(BTL.hu) A Henkel idén Közép-Kelet-Európa 23 országából, a képzőművészet több területéről várja a jelentkezőket művészeti pályázatára, a Henkel Art.Awardra.

Környezettudatos csomagolás

1840
(BTL.hu) A Spar Magyarország Kft. újabb környezetvédelmi intézkedéseként 2011. februártól a SPAR Verde 1,5 L-es sajátmárkás ásványvíz könnyített palackkal jelenik meg az áruházak polcain.

Bankárock

1836
(BTL.hu) Idén a banki hobbi együttesek megint közös jótékonysági koncertet szerveznek: a Bankáradás célja, hogy a belépődíjakból származó bevétel segítségével új mentőautót állítsanak üzembe.

Gyertya gyújtás, lámpa oltás

1834
(BTL.hu) Jelenleg 131 ország és tartomány, ikonikus épületek és látványosságok, és emberek százmilliói készülnek arra, hogy együtt ünnepeljenek a Föld Óráján március 26-án este fél 9-kor. Az össznépi lámpaoltásra készülődve a Tropicariumban Kecskés Karina, Demcsák Zsuzsa, Varga Líviusz és Giorgio tanulták ki a gyertyaöntés csínját-bínját gyerekek társaságában.

Filmek gyerekszemmel

1817
(BTL.hu) A Hétvégén díjesővel ért véget a III. Gyerekszem Filmfesztivál: 220 fiatal filmkészítő várta az eseményt, melyen ebben az évben 54 filmet díjazott a zsűri.

177 milliós rekord

1813
(BTL.hu) Mindössze hat nap alatt rekord összegű adomány, 177 millió forint érkezett be az SMS-ekből az Rtl Klub ValóVilág4 jótékonysági akciójának révén. Ezzel a csatorna minden idők legsikeresebb televíziós adománygyűjtését vitte véghez.

Zöld Tesco

1796
(BTL.hu) Három napon keresztül várja a környezettudatos érdeklődőket a Zöld Tesco stand a Papp László Budapest Sportarénában.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése