TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Könyvszerkesztés adománnyal

2063
(OTS) Második alkalommal rendezik meg a zöld sportok kedvelőit összegyűjtő Samsung Olimpiai Zöld Fesztivál a Hármashatár-hegyen május 1-én, melyre a névadó meghívta az SOS Gyermekfalvak gyerekeit is.

Tiszta Szívvel akció

2059
(BTL.hu) Április 1. és május 31. között mindenki, aki Tide terméket vásárol a Tesco vagy a CBA áruházakban, csomagonként 100 forinttal támogatja a belvízkárosultakat, a Tide Tiszta Szívvel programján keresztül.

Támogatói szemmel is egyre népszerűbb a Gyerek Sziget

A Generali Gyerek Sziget megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető. ...

18 milliót gyűjtött a Swimathon 2018

Lezárult a Ferencvárosi Közösségi Alapítvány által szervezett Swimathon 4 hetes adománygyűjtő ...

Hatmillió eurónyi segítség Japánnak

2050
(BTL.hu) A Siemens AG és munkatársai világszerte, így Magyarországon is összefogtak a Japánban történt természeti katasztrófa áldozatainak megsegítésére.

Több, mint 21 millió forint az OMSZ-nek

2040
(BTL.hu) Példa nélküli sikerrel zárult az Unilever Segíts okosan! 2011-es kampánya, amely február 10-én indult. A Facebook csoport létszáma meghaladta a 45 ezer főt.

Federer 150 ezer forintos nyula

2032
(BTL.hu) Elkelt az a Roger Federer aláírásával ellátott Lindt Arany Nyuszi, melyet a vállalat a Vaterával közösen bocsátott aukcióra. A teljes 150 500 forintos összeget az SOS Gyermekfalu kapta, melynek lakóit – a közösségi médiás aktivitásnak köszönhetően –csokoládéval is megajándékozták.

A média dönt a pályázatokról

2017
(BTL.hu) A Magyar Telekom hello holnap! kuratóriuma összesen 10 millió forint értékű támogatási keretet bocsátott rendelkezésre a “fenntartható tudatformálás" témakörben civil szervezetek részére kiírt pályázat részére. A beérkezett anyagokról a Fenntarthatósági Média Klub dönt majd.

Nagycsaládosok díjazták a Cib-et

2016
(BTL.hu) A Cib Bank a hazai pénzintézetek közül egyedüliként kapta meg a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (Noe) Bölcső-díjának arany fokozatát 2011-ben.

Fák törölközőkből

2007
(BTL.hu) Az Accor munkatársai világszerte 90 országban vesznek részt a Nemzetközi Föld Napján, és Ültess a bolygóért projekt égisze alatt a cégcsoport szállodái eddig 1,7 millió csemetét, ebből hazánkban 2 ezret finanszíroztak.

Száz év életérzés

1990
(BTL.hu) Online segítségnyújtással és konzulensi találkozóval támogatja a 2011-es Young Creative Chevrolet (YCC) pályázatra jelentkező hallgatókat a megmérettetést meghirdető autógyártó cég.
(BTL.hu) Több mint 21 ezer lájk, 600 komment, százezerhez közelítő “page impression”, valamint az oldal tagságának meghétszereződése jelzi a MagNet Magyar Közösségi Bank kampányának sikerét a Facebookon.

Mozgásban az olvasásért

1978
(BTL.hu) Az Omv Hungária tavaly szeptembertől támogatja a Nyílt Társadalom Intézet Olvassunk együtt! programját akciójával: a vásárlók a társaság magyarországi töltőállomásain adhatták le az ajándék könyveket. Ez egészült ki a cég dolgozóitól érkezett olvasnivalókkal, így eddig több ezer kötet gyűlt össze.

Macieső a jégkorong VB-n

1972
(BTL.hu) A Telenor és a Magyar Jégkorong Szövetség idén is megrendezi a “Dobj egy macit!” jótékonysági akciót. Az eseményre ezúttal a Divízió I-es jégkorong világbajnokság április 22-i Magyarország–Spanyolország mérkőzésén kerül sor a Papp László Budapest Sportarénában.

Kortárs klikk

1966
(BTL.hu) Mintegy 70 helyszínen 100 művész 800 alkotására szavazhat a közönség áprilisban az Otp Junior támogatásával megvalósuló Art Moments by Hybridart rendezvénysorozaton.

Bringaemberek születnek

1929
(MTI) Új nagykövettel, új nyereményekkel és Facebook-alkalmazással vette kezdetét a Bringázz a munkába! (Bam) tavaszi fordulója. A mindennapi kerékpározást népszerűsítő kampány résztvevőinek feladata továbbra is ugyanaz: öt héten át minél többször kell betekerni munkahelyükre.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése