TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A gombfocitól a nagypályásig

2662
(MTI) Jorky-pályát avattak Budapest belvárosában, melyet augusztus 27-ig, a telki FociFesztivál napjáig bárki kipróbálhat.
A Startlap a Startolj a megújulásért pályázat keretében egy-egy millió forinttal támogatta a civil szervezeteket három kulcsfontosságú területen: az oktatásban, a közösségi életben és a környezetvédelemben.

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...

Biztosított siker

2656
(BTL.hu) Hatalmas érdeklődés várható Kaposváron az új kulturális központban augusztus 12-én, pénteken megnyíló Rippl-Rónai kiállítás kapcsán, melynek az Uniqa Biztosító a kiemelt támogatója.

Csúszópályán “repültek”

2529
(BTL.hu) Folytatódik a Blikk jótékonysági akciója, a Napraforgó Program, amelynek keretében ezúttal az abádszalóki Napsugár Klub szellemi vagy testi fogyatékos gyermekei és fiatal felnőttjei tölthettek egy felejthetetlen, élményekkel teli napot a Zamárdi kalandparkban.
(BTL.hu) Az MC Mediacompany rádió- és sajtómegjelenések szervezésével támogatta a Halastó Kultúrális Egyesület és a Bárka Színház közös produkciójaként létrejövő, június végén bemutatott gyerekoperát.

Teret hódít a stratégiai CSR

2498
(BTL.hu) Egyre inkább jellemzõ a hazai nagyvállalatoknál a társadalmi felelõsségvállalás stratégiai szintû tervezése, ugyanakkor a mérhetõ CSR részcélok meghatározása még nem tekinthetõ bevett gyakorlatnak – derül ki a B&P Braun & Partners által 53 vállalat részvételével lefolytatott idei Good CSR kutatás eredményeibõl.

Veteránozás a gyerekekért

2457
(BTL.hu) Július 9-én, szombaton a veterán autók szerelmesei több mint 80 autóritkaságban gyönyörködhetnek a budapesti Széchenyi téren.

Magyar kampány nyert a Care Awards-on

2436
(BTL.hu) A Médiaunió Alapítvány tavalyi összefogásában megvalósult Kerülj közelebb! kampány egyedüli magyar nevezésként került a győztesek közé a társadalmi célú hirdetések nemzetközi seregszemléjén, az Európai Kommunikációs Ügynöksége Szövetség (EACA) Care Awards versenyén.

Állatok a Gödör előtt

2430
(BTL.hu) A WWF Magyarország és a Szerencsejáték Zrt. közös kiállítást nyitott, amelynek során az érdeklődők bepillantást nyerhetnek a két szervezet együttműködésének történetébe is.
A Magyar Telekom idén is díjazta a fenntarthatóság terén kiemelkedő szerepet vállaló beszállítóit, melyek között két reklámipari cég is szerepelt: a Green Living Hungary és a Tonic Budapest.

Díjeső a tengeri porszivóknak

2410
(BTL.hu) Az Electrolux Porszívók a tengerből elnevezésű műanyag hulladékgyűjtési kampányát Svédországban és az Egyesült Államokban is rangos díjakkal ismerték el.

Vízlábnyom és vizipisztoly-csata

2401
(BTL.hu) A WWF és a MOME line a Nemzetközi Duna Nap alkalmából útnak indítja vizes témájú szemléletformáló roadshow-ját június 28-án.

Víziók a jövőről

2395
(BTL.hu) Fiatal magyar képzőművészek a Siemens támogatásával mutatkoznak be Budapesten.

Hello sajtó!

2389
(BTL.hu) A Magyar Telekom “hello holnap! Sajtódíj” elnevezéssel díjat hozott létre, amelynek célja a fenntarthatósági témákra nyitott és azokat rendszeresen feldolgozó újságírók, riporterek motiválása.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése