TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A gombfocitól a nagypályásig

2662
(MTI) Jorky-pályát avattak Budapest belvárosában, melyet augusztus 27-ig, a telki FociFesztivál napjáig bárki kipróbálhat.

290 pályázat, 16 ezer szavazat

2660
A Startlap a Startolj a megújulásért pályázat keretében egy-egy millió forinttal támogatta a civil szervezeteket három kulcsfontosságú területen: az oktatásban, a közösségi életben és a környezetvédelemben.

Hogyan óvjuk a Földet 2030-ig

Massimo Bottura séf, Jeremy Renner amerikai színész, Alexandra Cousteau óceán védő, Andre Agassi ...

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...
(BTL.hu) Hatalmas érdeklődés várható Kaposváron az új kulturális központban augusztus 12-én, pénteken megnyíló Rippl-Rónai kiállítás kapcsán, melynek az Uniqa Biztosító a kiemelt támogatója.

Csúszópályán “repültek”

2529
(BTL.hu) Folytatódik a Blikk jótékonysági akciója, a Napraforgó Program, amelynek keretében ezúttal az abádszalóki Napsugár Klub szellemi vagy testi fogyatékos gyermekei és fiatal felnőttjei tölthettek egy felejthetetlen, élményekkel teli napot a Zamárdi kalandparkban.

Elvarázsolta a disznó a gyerekeket

2505
(BTL.hu) Az MC Mediacompany rádió- és sajtómegjelenések szervezésével támogatta a Halastó Kultúrális Egyesület és a Bárka Színház közös produkciójaként létrejövő, június végén bemutatott gyerekoperát.

Teret hódít a stratégiai CSR

2498
(BTL.hu) Egyre inkább jellemzõ a hazai nagyvállalatoknál a társadalmi felelõsségvállalás stratégiai szintû tervezése, ugyanakkor a mérhetõ CSR részcélok meghatározása még nem tekinthetõ bevett gyakorlatnak – derül ki a B&P Braun & Partners által 53 vállalat részvételével lefolytatott idei Good CSR kutatás eredményeibõl.

Veteránozás a gyerekekért

2457
(BTL.hu) Július 9-én, szombaton a veterán autók szerelmesei több mint 80 autóritkaságban gyönyörködhetnek a budapesti Széchenyi téren.

Magyar kampány nyert a Care Awards-on

2436
(BTL.hu) A Médiaunió Alapítvány tavalyi összefogásában megvalósult Kerülj közelebb! kampány egyedüli magyar nevezésként került a győztesek közé a társadalmi célú hirdetések nemzetközi seregszemléjén, az Európai Kommunikációs Ügynöksége Szövetség (EACA) Care Awards versenyén.

Állatok a Gödör előtt

2430
(BTL.hu) A WWF Magyarország és a Szerencsejáték Zrt. közös kiállítást nyitott, amelynek során az érdeklődők bepillantást nyerhetnek a két szervezet együttműködésének történetébe is.
A Magyar Telekom idén is díjazta a fenntarthatóság terén kiemelkedő szerepet vállaló beszállítóit, melyek között két reklámipari cég is szerepelt: a Green Living Hungary és a Tonic Budapest.

Díjeső a tengeri porszivóknak

2410
(BTL.hu) Az Electrolux Porszívók a tengerből elnevezésű műanyag hulladékgyűjtési kampányát Svédországban és az Egyesült Államokban is rangos díjakkal ismerték el.

Vízlábnyom és vizipisztoly-csata

2401
(BTL.hu) A WWF és a MOME line a Nemzetközi Duna Nap alkalmából útnak indítja vizes témájú szemléletformáló roadshow-ját június 28-án.

Víziók a jövőről

2395
(BTL.hu) Fiatal magyar képzőművészek a Siemens támogatásával mutatkoznak be Budapesten.

Hello sajtó!

2389
(BTL.hu) A Magyar Telekom “hello holnap! Sajtódíj” elnevezéssel díjat hozott létre, amelynek célja a fenntarthatósági témákra nyitott és azokat rendszeresen feldolgozó újságírók, riporterek motiválása.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése