TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megérkezett a FilmBox Prémium

7392
A 25 millió előfizetővel rendelkező SPI International hazánkban is „vízre bocsátotta” zászlóshajóját, a FilmBox Prémiumot.

Indul a Paramount Channel

6878
A filmcsatorna Spanyolország és Franciaország után a világon a harmadikként nálunk lesz elérhető.

Magyarországon is elérhető a Facebook álláskereső funkciója

A Facebook új funkciójával a vállalkozások és márkák oldalainak adminisztrátorai álláshirdetéseket ...

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...

Új szlogent választott a SportKlub

6725
A nyáron kiírt pályázatra több mint száz ötlet érkezett a kreatív szakmában dolgozóktól és a szurkolóktól. Az Élvezd! nyert.

Szárnyal az AXN

6642
A 10 éve indult AXN televíziós csatorna nézettségi rekordokkal ünnepli kerek évfordulóját.
Megújul a FilmBox márka: új logókkal és arculattal jelentkezik minden Közép- és Kelet-Európában elérhető csatorna.
A Comedy Central lefedettsége hazánkban 30%-kal nő, míg Romániában a Comedy Central Extra közel 3 millió új háztartásba jut el.

Új évad az AXN történetében

6582
Az ikonikus vörös AXN film- és sorozatcsatornát az elsősorban nőknek szóló AXN WHITE és a férfiakat megszólító AXN BLACK erősíti.

Fáraók a budapesti éjszakában

6437
A Múzeumok Éjszakáján több ezren fedezték fel az ősi Egyiptom hétköznapjait a Viasat History rendezvényén.

Megújul a Fishing & Hunting

6358
A csatorna letisztult arculattal, kevesebb ismétléssel, és blokkosított műsortervvel jelentkezik a természet szerelmeseinek.

Euronews magyarul

6353
A hírcsatorna folyamatos műsorral, Euronews Live alkalmazással, YouTube-on magyar nyelvű csatornával jelentkezik hazánkban is.

10 kódolatlan nap a FilmBox csatornáin

6204
Több száz film, 10 napig, 4 kódolatlan prémium csatornán – ezt kínálja a FilmBox április 26. és május 5. között.

Világszínvonalon és világbajnokkal erősít a Sport TV

5933
Bemutatták a Sport TV fejlesztéseinek új bástyáit: az új stúdiót és hazai szakértői csapatuk új, világbajnok tagját.

FilmBox: Több, mint 1,2 millió háztartásban

5838
Év elejétől több mint duplájára nőtt a FilmBox lefedettsége, az alapcsatorna ezentúl a Magyar Telekom és a Vidanet hálózatába is bekerül, illetve visszakerül a Tarr kábelszolgáltatóhoz.

Kábeltelevíziós reklámidőt értékesít az IKO Sales House

5816
IKO Sales House értékesíti az IKO cégcsoport három kábeltelevíziós csatornája, a SportKlub, a DoQ és a Fishing & Hunting reklámidejét.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése