TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Marquard Media szellemi alkotóműhelyének célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában.

Új korszak a Marquard Mediánál

7659
A magyar médiapiacon több mint 25 éve jelen lévő Marquard Media a jövőben komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik tovább.

Négy hónapos programsorozattal mond köszönetet a Fény Utcai Piac

Szeptembertől év végéig „szórakoztató központként” is működik majd a 20 éves Fény Utcai Piac. ...

Magyarok is indulnak Európa legnehezebb terepfutó versenyén

A 16. Ultra-Trail du Mont-Blanc terepfutó eseményen 171 kilométert és 10.000 méternyi szintkülönbséget ...
Az ArvaliCom az ország első hibridkommunikációs ügynöksége, amelynek ügyvezetője Karvalics Attila évente elkészíti PR és marketing trendelőrejelzését. Lássuk, mire számít a szakember a tartalommarketing területén!
Az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökség nemzetközi sztenderdek alkalmazásával a Szonda-Phone közreműködésével készítette el az első hazai content marketing kutatást.
Az RTL Klub, a TV2 és az Emocionális ügynökség után Árkos Bence a Lakatos Márk neve fémjelezte businessben folytatja pályafutását.
Több mint 20 millióan látták a vírus videót, amelyben a párok rájöttek, hogy a technológia kikapcsolása vezet az intimitás bekapcsolásához.
Íme, a jövő év top 8 trendje.
A százéves vállalat edukációs kampánnyal kívánja növelni magyarországi ismertségét, időről-időre aktuális híreket jelentet meg egészségügyi témákban.
A Content Marketing Awardot idén első alkalommal hirdette meg a Kreatív szaklap azzal a céllal, hogy megtalálja az elmúlt két év legjobb tartalommarketing-megoldásait.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése