TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az első magyarországi átfogó, call center iparágra vonatkozó kutatás célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak.

Magyar koncepció teremtheti meg a 21. századi kisvárost

A Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete téli egyetemet tart Kőszegen neves külföldi előadók részvételével. ...

10 teljesíthető újévi fogadalom egy egészségesebb és boldogabb 2019-ért

Kelemen Zsófia, sport lifestyle blogger, szülés utáni regeneráció specialista szerint ezekkel ...

Fókuszban a hazai contact center piac

6687
Még több információ az ügyfélszolgálati piac változásairól, humán-erőforrás összetételéről, üzleti trendjeiről.

Kihirdették a Golden Dove győzteseket

6628
A Golden Dove díjak átadása mellett kiderül, ki a legszebb call centeres hang: ismét egy Magyar Telekomos munkatárs nyert.

Best of Call Centers

6614
A GfK Hungária újra díjazta a kiváló telefonos és online ügyfélszolgálatokat. Idén is szoros eredmények születtek.

Nincs ügyfél az egészségügyben

5989
Elsősorban a banki szféra, a telekommunikációs cégek dinamizálták az ügyfeleikkel való kapcsolattartást, az egészségügy és az állami szféra még gyerekcipőben járnak.
A webes önkiszolgáló rendszere (pl. webáruház vagy online ügyfélszolgálat) optimalizálása és az eladás hatékonysága - mindez javulhat egy webes interakció elemző szoftvernek köszönhetően.

A Call Center Díj nyertesei

3157
A II. Budapest Calling Nemzetközi Call Center Szakkiállításon idén újra ünnepélyes keretek között díjazták a GfK Hungária Piackutató Intézet által 2010-ben alapított Call Center Díj verseny legjobbjait.
A várakozási idő előzetes bemondásával jelentősen csökkenthető a call centerbe betelefonáló ügyfelek frusztrációja, de ha a közölt időtartam hosszabb, mint 5 perc, akkor nagy valószínűséggel elveszítjük az ügyfelet.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése