TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az első magyarországi átfogó, call center iparágra vonatkozó kutatás célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak.

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

A Coca-Cola megépítette az ország legnagyobb raktárát

A cég 2 milliárd forintos beruházással növelte meg tárolókapacitását, az ország legnagyobb ...

Fókuszban a hazai contact center piac

6687
Még több információ az ügyfélszolgálati piac változásairól, humán-erőforrás összetételéről, üzleti trendjeiről.

Kihirdették a Golden Dove győzteseket

6628
A Golden Dove díjak átadása mellett kiderül, ki a legszebb call centeres hang: ismét egy Magyar Telekomos munkatárs nyert.

Best of Call Centers

6614
A GfK Hungária újra díjazta a kiváló telefonos és online ügyfélszolgálatokat. Idén is szoros eredmények születtek.

Nincs ügyfél az egészségügyben

5989
Elsősorban a banki szféra, a telekommunikációs cégek dinamizálták az ügyfeleikkel való kapcsolattartást, az egészségügy és az állami szféra még gyerekcipőben járnak.
A webes önkiszolgáló rendszere (pl. webáruház vagy online ügyfélszolgálat) optimalizálása és az eladás hatékonysága - mindez javulhat egy webes interakció elemző szoftvernek köszönhetően.

A Call Center Díj nyertesei

3157
A II. Budapest Calling Nemzetközi Call Center Szakkiállításon idén újra ünnepélyes keretek között díjazták a GfK Hungária Piackutató Intézet által 2010-ben alapított Call Center Díj verseny legjobbjait.
A várakozási idő előzetes bemondásával jelentősen csökkenthető a call centerbe betelefonáló ügyfelek frusztrációja, de ha a közölt időtartam hosszabb, mint 5 perc, akkor nagy valószínűséggel elveszítjük az ügyfelet.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése