TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hétfőig lehet szavazni az Adventi Ünnepre a Bazilikánál, hogy egyetlen magyar helyszínként Európa legjobb adventi vására legyen.
A European Best Destinations által szervezett közönségszavazásokon már több mint 1,3 millió ember szavazott, és választotta meg a kontinens legjobb karácsonyi vásárait is. A 2017-ben top 10-es Adventi Ünnep a Bazilikánál jövőre is marad Európa élmezőnyében: a nyitás előtt jelentették be, hogy a Szent István téri rendezvény bekerült a 2018-as megmérettetés 20-as shortlistjére.

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...

Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service ...
A hazai bloggerek egy emeletes kabrió busz tetején tesztelhették a Nokia legújabb készülékét – a Bothie funkció révén élő közvetítésben is elmesélhető a történet mindkét oldala.
Városi Legenda néven mutatta be a Rossmann drogérialánc első, sajátmárkás ágyneműkollekcióját. A kiváló minőségű alapanyagból készült textilek mintázatát Budapest ikonikus helyszínei ihlették, a grafikákat pedig a tervezők a legújabb trendeknek megfelelő stílusban alkották meg. A limitált darabszámban elérhető ágyneműk kétféle mintával, négyféle színben kaphatók egészen karácsonyig. A különleges ágyneműket egy ottalvós partin mutatta be a Rossmann az Iparművészeti Múzeumban.
Csak pár hét választ el minket a várt film premierjétől, és a boltokban is kaphatóak már a filmhez kapcsolódó Lego Ninjago szettek. Minden simán megy, így a történet főhősének, Lloydnak még maradt egy kis ideje a nagy napig, hogy beugorjon Magyarországra és Budapest több ikonikus pontján is felbukkanjon.
Fél évszázados jubileumot ünnepel a piacvezető hagyományos légitársaság Magyarországon.

Megjelent a Budapest Design Map

8005
Ez a budapesti design szcéna legátfogóbb térképe. Az ingyenes kiadvány mintegy 200 fővárosi helyszínen, 15.000 példányban érhető el.
Így nézett ki a forradalom városa, Pest, Buda, Óbuda 1848-ban a statisztikai adatok tükrében.
Néhány napja világszínvonalú partihelyszínné változott egy elhagyatott belvárosi épület, amelyet a Heineken vett birtokba.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése