TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 2016. szeptember 12. és november 27. között zajló kampány több ezer érdeklődőt vonzott, az akciót Facebook és Instagram-alapú nyereményjáték zárta.
Hazatért az a lány, aki egymillió forintot, 10 hét utazgatást és több mint 15 perc hírnevet nyert frappáns videójával.

Jönnek az okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak

A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” egy magyar ...

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...
A Nespresso CoffeeChallenge receptversenyén tíz magyar gasztroblogger mérte össze kreativitását. Izgalmas kreációik között voltak merész elképzelések.

Díjazták a legjobb női blogokat

7143
Közel kétszázan vettek részt a Digital Divas konferencián, ahol 4 kategóriában díjazták a legjobb bloggereket, a közönség díját pedig az Ehssty smink bloggere vehette át.

Kitör a Facebookból a disszidált divattervező

6950
Mióta lelépett, csak 5000 ismerősével osztotta a történéseket, de most nagyobb nyilvánosságot kap Herczeg Zoltán, aki ezentúl a Femcafén megvalósult blogjában kínálja tengerentúli élményeit.

Ahol fontosak a bloggerek

6574
A Cafeblog különleges akciót indít bloggerek számára: havonta egymillió forintot oszt szét a 20 legolvasottabb női témájú blog között.

Pr-bloggal és új megbízással ünnepel a NeoNoir

5437
Projekt (x) néven új pr-es blogot indított a most három éves NeoNoir kommunikációs ügynökség. A szakmai blog a kommunikációs szakembereknek és újságíróknak szól.

GE blog Shorlisten

5221
A Grayling segítségével létrehozott GE for CEE blog shortlistre került az idei nemzetközi Digital Communication Awards-on.

Cannes-i élményblog a cyber-versenyzőktől

4682
A Young Lions Cyber kategóriában kiküldött versenyzői, akik a dolgos hétköznapokon a Mito csapatát erősítik, a Vodafone támogatásával vehetnek részt a cannes-i reklámfesztiválon.

A Goldenblog nyertesei

2886
Nyolc blog szerzői vehették át Goldenblog díjat, míg kilenc másik érdemelte ki a közönség elismerését az idén hetedik alkalommal megrendezett versenyen.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése