TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 2016. szeptember 12. és november 27. között zajló kampány több ezer érdeklődőt vonzott, az akciót Facebook és Instagram-alapú nyereményjáték zárta.
Hazatért az a lány, aki egymillió forintot, 10 hét utazgatást és több mint 15 perc hírnevet nyert frappáns videójával.

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...

A Bonduelle kétszázezres közönséget inspirált

Nagy érdeklődésnek örvendő Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál ...
A Nespresso CoffeeChallenge receptversenyén tíz magyar gasztroblogger mérte össze kreativitását. Izgalmas kreációik között voltak merész elképzelések.

Díjazták a legjobb női blogokat

7143
Közel kétszázan vettek részt a Digital Divas konferencián, ahol 4 kategóriában díjazták a legjobb bloggereket, a közönség díját pedig az Ehssty smink bloggere vehette át.

Kitör a Facebookból a disszidált divattervező

6950
Mióta lelépett, csak 5000 ismerősével osztotta a történéseket, de most nagyobb nyilvánosságot kap Herczeg Zoltán, aki ezentúl a Femcafén megvalósult blogjában kínálja tengerentúli élményeit.

Ahol fontosak a bloggerek

6574
A Cafeblog különleges akciót indít bloggerek számára: havonta egymillió forintot oszt szét a 20 legolvasottabb női témájú blog között.

Pr-bloggal és új megbízással ünnepel a NeoNoir

5437
Projekt (x) néven új pr-es blogot indított a most három éves NeoNoir kommunikációs ügynökség. A szakmai blog a kommunikációs szakembereknek és újságíróknak szól.

GE blog Shorlisten

5221
A Grayling segítségével létrehozott GE for CEE blog shortlistre került az idei nemzetközi Digital Communication Awards-on.

Cannes-i élményblog a cyber-versenyzőktől

4682
A Young Lions Cyber kategóriában kiküldött versenyzői, akik a dolgos hétköznapokon a Mito csapatát erősítik, a Vodafone támogatásával vehetnek részt a cannes-i reklámfesztiválon.

A Goldenblog nyertesei

2886
Nyolc blog szerzői vehették át Goldenblog díjat, míg kilenc másik érdemelte ki a közönség elismerését az idén hetedik alkalommal megrendezett versenyen.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése