TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az exportpiacokon érdekelt közép-kelet-európai cégek számára rendezett konferenciát nemrégiben a Google Varsóban. A rendezvényen a Google és a McKinsey & Company szakértői, valamint lengyel, cseh, ukrán és görög technológiai cégek vezetői mellett Szabó László, a Growww Digital társalapítója és növekedési szakértője is előadást tartott.
Breaking: a tartalommarketinget ledönti trónjáról a marketing automatizáció. Folytatjuk Karvalics Attila előrejelzésének közlését.

Egyszerűbben lesznek kereshetők a jogszabályok

Gyorsabb lesz a jogszabályalkotás az Integrált Jogalkotási Rendszer bevezetésével, és a lakosság ...

Shaping futures: fodrászati értékteremtés egy jobb életért

A Schwarzkopf Professional ASK Akadémia Budapesten is bemutatta a világban már sikerrel futó ...
Tizenkilencedszer gyűlt össze az infokommunikációs szakma, hogy a piac helyzetét, aktuális kérdéseit és jövőképét megvitassa.
Az IBM Business Connect konferenciája a jó gyakorlatokról szólt. Számszerű eredményekkel bizonyították az új megoldások erejét.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése