TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A világ számos pontjáról érkező, a felhőtlen szórakozást garantáló tánczenét részesíti előnyben idén is a Sziget MasterCard Világzenei Színpada.
Olyan mobilfizetési szolgáltatás indul, ahol a fizetési adatokat, eddig egyedülálló módon a telefon belső memóriájában őrzik.

GAS – egy divatmárka kezdete és jövő szezonja

Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb ...

Reklámfilmmel erősíti nyári pontgyűjtő promócióját a LUKOIL

Pontgyűjtő akciót indított a 74 hazai LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország. ...

Egy éves a K:antin

6689
A Katona József Színház kávézója készpénzmentes, azaz a vendégek csak bankkártyával fizethetnek az italokért és ételekért.

Egymilliónál is több PayPass kártya

6535
Jelentősen nőtt a kibocsátott MasterCard® PayPass™ és Maestro® PayPass™ kártyák száma hazánkban.

Ingyen kell a bankkártya a fiataloknak

6497
A fiatal felnőttek 89%-ának van bankkártyája. Elvárás az érintéses funkció, de nyitottak a mobilfizetésre is- derül ki a MasterCard felméréséből.

5 dolog a Paypassról

6463
A MasterCard fogyasztói felmérése szerint azonban a fogyasztók sok mindent nem tudnak még a technológiáról.

Készpénzmentes nyár

6435
A kártyabirtokosok 91%-a nyaraláskor mindenképpen magánál tartja a plasztikkártyát, míg itthon jóval kevesebb esetben teszik ugyanezt.

Az NFC-t teszteli a MasterCard

6151
A MasterCard –helyi partnereivel együttműködve - elindította az egy érintéssel működő, NFC alapú fizetés tesztelését Brazíliában.
A MasterCard egy új kutatásában azt vizsgálta, hogy pontosan milyen trendek mentén szoknak át a fogyasztók a készpénzről az elektronikus fizetésre és válnak tudatos bankkártya-használókká.
A K:antin az első olyan kávézó a kontinensen, ahol készpénzt nem fogadnak el, csak elektronikus eszközökkel lehet rendezni a számlát.

Tévhitek a bankkártyákról

6045
A mai napig számos tévhit tartja magát a magyar fogyasztók fejében. A MasterCard Europe ezeket gyűjtötte össze.

Jobb a kártyás vásárlás?

5922
A MasterCard 7 különböző bank által kibocsátott betéti- és hitelkártyával végzett próbavásárlásokat egy szlovéniai üzletben.

Naprakész MasterCard weboldal

5788
A kártyatársaság folyamatosan frissülő adatokat szolgáltat a különböző utazási célpontok bankkártyás fizetési lehetőségeiről.

Bankkártyával biztonságosabban

5776
Nagyrészt a fejlettebb chipes bankkártyáknak köszönhetően jóval nagyobb biztonságban vásárolhatunk idén év végén bankkártyáinkkal, mint tavaly ilyenkor.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése