TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A világ számos pontjáról érkező, a felhőtlen szórakozást garantáló tánczenét részesíti előnyben idén is a Sziget MasterCard Világzenei Színpada.
Olyan mobilfizetési szolgáltatás indul, ahol a fizetési adatokat, eddig egyedülálló módon a telefon belső memóriájában őrzik.

Életmódváltásra buzdít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. ...

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

Egy éves a K:antin

6689
A Katona József Színház kávézója készpénzmentes, azaz a vendégek csak bankkártyával fizethetnek az italokért és ételekért.

Egymilliónál is több PayPass kártya

6535
Jelentősen nőtt a kibocsátott MasterCard® PayPass™ és Maestro® PayPass™ kártyák száma hazánkban.

Ingyen kell a bankkártya a fiataloknak

6497
A fiatal felnőttek 89%-ának van bankkártyája. Elvárás az érintéses funkció, de nyitottak a mobilfizetésre is- derül ki a MasterCard felméréséből.

5 dolog a Paypassról

6463
A MasterCard fogyasztói felmérése szerint azonban a fogyasztók sok mindent nem tudnak még a technológiáról.

Készpénzmentes nyár

6435
A kártyabirtokosok 91%-a nyaraláskor mindenképpen magánál tartja a plasztikkártyát, míg itthon jóval kevesebb esetben teszik ugyanezt.

Az NFC-t teszteli a MasterCard

6151
A MasterCard –helyi partnereivel együttműködve - elindította az egy érintéssel működő, NFC alapú fizetés tesztelését Brazíliában.
A MasterCard egy új kutatásában azt vizsgálta, hogy pontosan milyen trendek mentén szoknak át a fogyasztók a készpénzről az elektronikus fizetésre és válnak tudatos bankkártya-használókká.
A K:antin az első olyan kávézó a kontinensen, ahol készpénzt nem fogadnak el, csak elektronikus eszközökkel lehet rendezni a számlát.

Tévhitek a bankkártyákról

6045
A mai napig számos tévhit tartja magát a magyar fogyasztók fejében. A MasterCard Europe ezeket gyűjtötte össze.

Jobb a kártyás vásárlás?

5922
A MasterCard 7 különböző bank által kibocsátott betéti- és hitelkártyával végzett próbavásárlásokat egy szlovéniai üzletben.

Naprakész MasterCard weboldal

5788
A kártyatársaság folyamatosan frissülő adatokat szolgáltat a különböző utazási célpontok bankkártyás fizetési lehetőségeiről.

Bankkártyával biztonságosabban

5776
Nagyrészt a fejlettebb chipes bankkártyáknak köszönhetően jóval nagyobb biztonságban vásárolhatunk idén év végén bankkártyáinkkal, mint tavaly ilyenkor.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése