TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kína vezeti a Roland Berger és a Forschungsgesellschaft Kraftfahrwesen Aachen (fka) 2017 második negyedéves e-mobilitás rangsorát, megelőzve Franciaországot és Németországot.

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

7944
Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek adományozta.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az internet legnépszerűbb videósai internet mentes élményekkel ajándékozták meg az Aquaworld ...

A Crome Communication nyerte a BMW tenderét

7893
Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group.
Többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a Magyar Suzuki Zrt. 2017-es vállalati kommunikációs és sajtókapcsolati feladatait a Morpho.
Érdemes lesz időben érkezni, mert akár 2 millió forintos kedvezményt is el lehet csípni.
A Mercedes-Benz kecskeméti gyára a munkavállalói lojalitás növelése érdekében mintegy 900 dolgozójának, illetve családtagoknak, barátoknak hozta el ezt az élményt.
3 milliárd forintból épült Közép-Európa legmodernebb BMW és MINI márkakereskedése.
Stílusosan indította az Apollo Vredestein a Bundesliga 2016/2017-es őszi szezonját, szponzori támogatást kötött ugyanis a Borussia Mönchengladbach csapatával.
Nyári stílustippek Schiffer Miklóstól, a BMW márkanagykövetétől.
Idén ötödik évét kezdi meg a Hankook Tire Abroncsadományozási Programja, amely 2012-ben indult.
A kecskeméti autógyár a novemberi akció apropóján 5000 eurós adománnyal támogatta a Movember Hungary Mozgalom céljait.
A homok- és festékanimációkat készítő Quartzbox páros a Peugeot 308 SW-t meséli el művészi eszközeivel.
A világ egyik legnagyobb, független PR-ügynökségeket tömörítő globális hálózata a romániai Free Communication és az amerikai Bianchi Public Relations felvételével tovább szélesítette globális lefedettségét.
Három tapasztalt szakember erősíti 2014 januárjától az NNG vezetői csapatát. Köztük Jim Robnett volt Chrysler-igazgató, aki az autóipari kapcsolatokért felel majd.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése