TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megújul a FilmBox márka: új logókkal és arculattal jelentkezik minden Közép- és Kelet-Európában elérhető csatorna.

Egy kézben az Euronics márkanév

6556
Kizárólagos joggal használhatja Magyarországon az Euronics márkanevet a Vöröskő Kft.

Hamarosan ingyenes applikációval kereshetőek a jogszabályok

Android és iOS rendszeren futó applikáció letöltésével mobiltelefonon és tableten is könnyen ...

Ők 2018 legjobb hazai bloggerei és legmenőbb influencerei

A Cosmopolitan 2018-ban ötödször díjazta az ország legjobb bloggereit, és immár a legbefolyásosabb ...

LG: új márkaarculat

6525
„It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” — hangzik a vállalat új kommunikációs stratégiája.

MOM Park kampány: fókuszban a boldogság

6311
Az új koncepció középpontjában a Boldogság áll, amit egy férfi személyesít meg. Ezzel egy időben arculatát is frissítette a bevásárlóközpont.

Hazai keresztnevek a Coca Cola palackokon

6251
Egyedülálló kampányba kezdett a márka Európában: bevállalta, hogy a termékek címkéjének egyik oldalán nevét a fogyasztók nevére cseréli.

A Discovery HD Showcase új arculata

4700
Discovery Communications bemutatta a Discovery HD Showcase izgalmas, megújult arculatát.

Új arculat az ACE Telecomnál

3982
A magyar internet szolgáltató dinamikus, modern arculattal és az online kapcsolattartást még inkább támogató új honlappal várja ügyfeleit.

Ügynökség tervezi az új főiskola arculatát

3506
Meghívásos pályázaton, négy induló közül nyerte el az Activium Kommunikációs Tervezőiroda az Edutus Főiskola arculattervezési feladatait.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése