TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hoopps néven hamarosan új megközelítésből lesz elérhető az applikáció alapú autózás.
Az applikációval kiválasztott 106 képviselőből álló Demokratikus Szövetség akár tényező is lehet a 2018-as országgyűlési választáson.

Az LG fényárba borította a Milano Design Weeket

A jövő érzékei című kiállítás egy nagyméretű fényinstalláció, amely az LG emberközpontú innovációit ...

Gödörben a svájci óraipar?

Az elmúlt évtizedben a duplájára emelkedtek a svájci óraárak, ami csökkenő keresletet eredményezett. ...

Leáldozott a mobilappok kora?

7850
Sci-finek hangzik, ám ez már valóság: egyre több szolgáltatás chatboton érhető el appok helyett. Hamarosan naponta fogunk robotokkal beszélgetni a neten – már itthon is.
A Facebookba egyre több olyan funkció kerül bele, amiket korábban csak weboldalakon értünk el, ezzel alapvetően változik meg az internetezés egyensúlya.
Mint a legtöbb családi vállalat, az 1991-ben mindössze két munkatárssal induló Hörmann Hungária is áldoz a társadalmi felelősségvállalásra.
A Tindert használó nevét, összes fotóját, életkorát, legutóbbi aktivitásának idejét, bemutatkozó leírását és Instagram-profilját is képes megmutatni az applikáció.
Világszerte közel 300 millió ember színtévesztő. Nekik készült a #SeeColors kampány, amely elnyerte a legrangosabb reklámos díj bronz fokozatát Cannes-ban.
Új ötletek ad online pasifogáshoz az egyik internetes társkereső. Íme, 14 tipp, amitől az iooo.hu szerint széles sávon pörög majd az ismerkedés.
Immár 14. alkalommal rendezték meg Az Év Honlapja pályázatot és annak díjkiosztó gáláját, amelyen szék nem maradt üresen.
Az ingyenesen, letöltés nélkül működő join.me 2015. első negyedévében 31%-kal növelte a cégcsoport teljes árbevételét.
Augusztus 17-ig tart a Vénusz Lángos Voks verseny, amely során idén nyáron is bárki nevezheti és értékelheti kedvenc lángossütőjét.

Online is jól muzsikál a Music FM

7369
Két kategóriában is díjazott lett a rádióállomás „Az Év Honlapja” idei megmérettetésén.
Van ok a pacsira: 5 év alatt több mint 6 millió vásárló, valamint félmillió elérhető termék több mint 1000 márkától.
A LEGO egy újítással dobta piacra legújabb katalógusát. Az innovatív 3D-s katalógust egy applikáció segítségével lehet kipróbálni, amelyet IOS-es és androidos telefonra is le lehet már tölteni.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése