TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Évszakváltás a buszmegállóban

6882
A Coca-Cola rendhagyó utcai megoldással reflektál a skandináv télre.

Heineken meglepetés készül a belvárosban

6056
Különleges ambient akció közeleg. Heineken, a világ elsőszámú prémium sörmárkája idén ünnepli 140. évfordulóját, és ennek örömére egy igazi különlegességgel készülnek.

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...

Peep show a Times Square-en

3667
Az alacsony árairól híres Daffy’s divatüzlet megmutatja, hogyan is néz ki a 20-40-60-80%-al kevesebb.

Környezetvédelmi kampány a Pumától

3365
Marmo a PUMA újonnan indított óceánvédelmi kampányának arca, aki most csatlakozik a PUMA Volvo Ocean Racing csapatához.

Internet helyett valós élményt!

2889
Érdekes ambient a Dodge-től: aki megtalálja a három elrejtett autó valamelyikét, megtarthatja. Az autógyártó az internet helyett a való világ felé fordul.

Időutazás New Yorkban

2841
Egész szeptemberben retro metrókocsi jár a new yorki metróvonalak kétharmadán, hogy promótálja a HBO felkérésére készült Boardwalk Empire filmsorozat második évadját.

A fogyasztó a sztár

2748
Rendhagyó instore promóció keretében kommunikálta az LG Brazíliában, hogy mit tud egyik új készüléke.

Kerékpáros ambient

2745
Zölden világító bicikliküllőkkel száguldozó kerékpárosok csábították a nézőket a Zöld lámpás című film augusztusi bemutatójára Rio de Janeiro-ban és Sao Paulo-ban.
A T-Mobile augusztus 22-től szeptember 18-ig tartó legújabb okostelefon-kampányát a Rovio világelső Angry Birds játékára építette.
Az Országház ma bejelentette, hogy augusztus 20-án új fényekkel emelik ki az épület szépségét.

Szimbolikus fényjáték

2646
A Vodafone Torony óriás LED-falán esténként két alkalommal "Fénysebességgel a jövőbe" fantázianévvel látványos fény- és hangshow látható a Sziget Fesztiválon.

Kergetőzés New York utcáin

2644
(Social Times) Egy amerikai, futócipőket gyártó cég kampányában – a terméktípushoz teljes mértékben illeszkedően – az egyre gyakoribb “fogócska” metódussal élt: a virtuális és a valós világ összegyúrásával futásra, versenyre hívta a fogyasztókat.
A POS Media és a HighCo 2011. július végén egyesítették erőiket, ezzel a lépéssel létrehozták az egyik legnagyobb Point-of-Sale médiaügynökséget Európában.

Hová visz ez a taxi?

2620
(SocialTimes) Innovatív kampánnyal állt elő a Groupon vetélytársa, a LivingSocial. Egy londoni taxi utasait nem kis meglepetés érte, miután beszálltak a járgányba.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése