TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Évszakváltás a buszmegállóban

6882
A Coca-Cola rendhagyó utcai megoldással reflektál a skandináv télre.

Heineken meglepetés készül a belvárosban

6056
Különleges ambient akció közeleg. Heineken, a világ elsőszámú prémium sörmárkája idén ünnepli 140. évfordulóját, és ennek örömére egy igazi különlegességgel készülnek.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Peep show a Times Square-en

3667
Az alacsony árairól híres Daffy’s divatüzlet megmutatja, hogyan is néz ki a 20-40-60-80%-al kevesebb.

Környezetvédelmi kampány a Pumától

3365
Marmo a PUMA újonnan indított óceánvédelmi kampányának arca, aki most csatlakozik a PUMA Volvo Ocean Racing csapatához.

Internet helyett valós élményt!

2889
Érdekes ambient a Dodge-től: aki megtalálja a három elrejtett autó valamelyikét, megtarthatja. Az autógyártó az internet helyett a való világ felé fordul.

Időutazás New Yorkban

2841
Egész szeptemberben retro metrókocsi jár a new yorki metróvonalak kétharmadán, hogy promótálja a HBO felkérésére készült Boardwalk Empire filmsorozat második évadját.

A fogyasztó a sztár

2748
Rendhagyó instore promóció keretében kommunikálta az LG Brazíliában, hogy mit tud egyik új készüléke.

Kerékpáros ambient

2745
Zölden világító bicikliküllőkkel száguldozó kerékpárosok csábították a nézőket a Zöld lámpás című film augusztusi bemutatójára Rio de Janeiro-ban és Sao Paulo-ban.
A T-Mobile augusztus 22-től szeptember 18-ig tartó legújabb okostelefon-kampányát a Rovio világelső Angry Birds játékára építette.
Az Országház ma bejelentette, hogy augusztus 20-án új fényekkel emelik ki az épület szépségét.

Szimbolikus fényjáték

2646
A Vodafone Torony óriás LED-falán esténként két alkalommal "Fénysebességgel a jövőbe" fantázianévvel látványos fény- és hangshow látható a Sziget Fesztiválon.

Kergetőzés New York utcáin

2644
(Social Times) Egy amerikai, futócipőket gyártó cég kampányában – a terméktípushoz teljes mértékben illeszkedően – az egyre gyakoribb “fogócska” metódussal élt: a virtuális és a valós világ összegyúrásával futásra, versenyre hívta a fogyasztókat.
A POS Media és a HighCo 2011. július végén egyesítették erőiket, ezzel a lépéssel létrehozták az egyik legnagyobb Point-of-Sale médiaügynökséget Európában.

Hová visz ez a taxi?

2620
(SocialTimes) Innovatív kampánnyal állt elő a Groupon vetélytársa, a LivingSocial. Egy londoni taxi utasait nem kis meglepetés érte, miután beszálltak a járgányba.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése