TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek az Instagram vállalkozó kedvű gasztrofotósai.
Négy szakember „vetette bele magát” Budapest éjszakai életébe, hogy egy kerekasztal-beszélgetés keretében vitassák meg, mire mozdulnak meg manapság a szórakozni vágyók a fővárosban.

Gödörben a svájci óraipar?

Az elmúlt évtizedben a duplájára emelkedtek a svájci óraárak, ami csökkenő keresletet eredményezett. ...

Megújult a SPAR kommunikációja

Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. ...

Apa-fiú sztorit forgatott karácsonyra az Unicum

7807
A családi hagyományokat és a családot összetartó erőket helyezi a középpontjába a Zwack Unicum kisfilmje, amely három karácsonyra készülődő édesapa összefonódó történetét meséli el.

Mit mond rólad az ital, amit rendelsz?

7794
Gianni is részt vesz azon a Cultivo beszélgetésen, ahol Kelet-Európa bulifővárosának, azaz Budapestnek bárkultúrája lesz a téma.

A jazzt is a szesztilalomnak köszönhetjük

7784
Miután 1919-ben bevezették a szesztilalmat, új korszak kezdődött az amerikaiak életében. Íme, öt példa arra, milyen hatással volt a társadalomra a csaknem másfél évtizedig tartó szesztilalmi időszak.

Luxustriumvirátus alakult egy estére

7773
Az úriemberek valódi ismérveiből adott ízelítőt három prémium férfimárka Budapest belvárosában.
A méltán híres skót whisky, a The Famous Grouse jelentős összeggel támogat egy önzetlen önkéntest.
A Budapest Borfesztivál Jótékonysági Borárverésén az adományozó kedvű licitálók 4.557.000 forintot gyűjtöttek össze, amit a 27 éves Magyar Máltai Szeretetszolgálat mentési projektje kapott.

Oscar-díjas színésszel debütál a Heineken

7749
A világmárka Benicio del Toro-val hívja fel a figyelmet a sör kevésbé ismert értékeire.
Az évfordulóra kiadott whiskey várhatóan év végétől lesz elérhető Magyarországon.
Karinthy egykori törzshelyének új itallapján Irodalmi koktélok is szerepelnek majd. Ezek megalkotására és szövegezésére pályázatot hirdet a Hadik.
Idén ünnepli 150. évfordulóját az Egyesült Államok legrégebben bejegyzett szeszfőzdéje, a lynchburgi Jack Daniel’s lepárló.
A DeadLens Pictures legújabb produkciója, a One Night a felelős alkoholfogyasztásra hívja fel a figyelmet. Az ötlet megfilmesítését a legnagyobb amerikai likőr- és borforgalmazó, a Brown-Forman támogatta.
A Finlandia idén is versenyre hívja a lemezlovasokat, akik 30 perces mixükkel és tracklistjükkel győzhetik meg a zsűrit és a közönséget, hogy a Sound Less Ordinary Bárjába valók.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése