TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek az Instagram vállalkozó kedvű gasztrofotósai.
Négy szakember „vetette bele magát” Budapest éjszakai életébe, hogy egy kerekasztal-beszélgetés keretében vitassák meg, mire mozdulnak meg manapság a szórakozni vágyók a fővárosban.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az internet legnépszerűbb videósai internet mentes élményekkel ajándékozták meg az Aquaworld ...

Apa-fiú sztorit forgatott karácsonyra az Unicum

7807
A családi hagyományokat és a családot összetartó erőket helyezi a középpontjába a Zwack Unicum kisfilmje, amely három karácsonyra készülődő édesapa összefonódó történetét meséli el.

Mit mond rólad az ital, amit rendelsz?

7794
Gianni is részt vesz azon a Cultivo beszélgetésen, ahol Kelet-Európa bulifővárosának, azaz Budapestnek bárkultúrája lesz a téma.

A jazzt is a szesztilalomnak köszönhetjük

7784
Miután 1919-ben bevezették a szesztilalmat, új korszak kezdődött az amerikaiak életében. Íme, öt példa arra, milyen hatással volt a társadalomra a csaknem másfél évtizedig tartó szesztilalmi időszak.

Luxustriumvirátus alakult egy estére

7773
Az úriemberek valódi ismérveiből adott ízelítőt három prémium férfimárka Budapest belvárosában.
A méltán híres skót whisky, a The Famous Grouse jelentős összeggel támogat egy önzetlen önkéntest.
A Budapest Borfesztivál Jótékonysági Borárverésén az adományozó kedvű licitálók 4.557.000 forintot gyűjtöttek össze, amit a 27 éves Magyar Máltai Szeretetszolgálat mentési projektje kapott.

Oscar-díjas színésszel debütál a Heineken

7749
A világmárka Benicio del Toro-val hívja fel a figyelmet a sör kevésbé ismert értékeire.
Az évfordulóra kiadott whiskey várhatóan év végétől lesz elérhető Magyarországon.
Karinthy egykori törzshelyének új itallapján Irodalmi koktélok is szerepelnek majd. Ezek megalkotására és szövegezésére pályázatot hirdet a Hadik.
Idén ünnepli 150. évfordulóját az Egyesült Államok legrégebben bejegyzett szeszfőzdéje, a lynchburgi Jack Daniel’s lepárló.
A DeadLens Pictures legújabb produkciója, a One Night a felelős alkoholfogyasztásra hívja fel a figyelmet. Az ötlet megfilmesítését a legnagyobb amerikai likőr- és borforgalmazó, a Brown-Forman támogatta.
A Finlandia idén is versenyre hívja a lemezlovasokat, akik 30 perces mixükkel és tracklistjükkel győzhetik meg a zsűrit és a közönséget, hogy a Sound Less Ordinary Bárjába valók.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése