TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Folyamatosan növekszik a Simple applikáción és az online felületen vásárolt autópálya matricák száma, az OTP Mobil szerint a tavalyi tranzakciószám a háromszorosára is növekedhet idén. A legtöbben heti matricát vásároltak, a legnépszerűbb időszakok az év eleje valamint a nyári iskolai szünet hónapjai. Van néhány fontos változás, amire érdemes odafigyelni: a 2018-as matricák elővásárlása már december elsején elindult, illetve lesznek új fizetős szakaszok is, így érdemes már ezekkel is számolni a 2018-as utazások tervezésénél.
Hoopps néven hamarosan új megközelítésből lesz elérhető az applikáció alapú autózás.

Startupokat toboroz a K&H

A pénzintézet most olyan segítséget nyújt a hazai startupok számára, amely a legkritikusabb ...

Újabb 1 millió forintot kapnak a Szentkirályi Tehetségprogram nyertesei

Január 8-tól a közönség is bekapcsolódhat a nyertesek támogatásába. ...
A magyar kutatócsoport módszerével fejlesztett Samsung innováció színtévesztő emberek életminőségét fogja javítani.
Az Epson bejelentette, hogy januártól kezdődik a díjnyertes BT-300 okosszemüveg szállítása.
A Kiflee névre hallgató, magyar fejlesztésű alkalmazásban a megszokott és unalmas pontozási rendszer helyett egyetlen mozdulattal értékelhetik a filmrajongók az alkotásokat.
A megállapodás célja, hogy a .NET támogatás minden Tizen operációs rendszerrel rendelkező készüléken elérhető legyen.

Startupok az EFOTT-on

7700
A Magyar Nemzeti Kereskedőház olyan gyakorlati információkkal látja el a fesztiválozókat, amelyek segítenek az elindulásban.
Magyarország elsőszámú turisztikai attrakcióján megerősített intézkedésekkel készülnek, hogy garantálhassák a világ minden tájáról idesereglő látogatók biztonságát.
20 kategóriában elnyert 27 díjával új csúcsot állítottak fel a Cannes Lions nemzetközi kreatív fesztiválon.
Az Actimel kutatása szerint 33 százalékunk nem reggelizik rendszeresen. Erre cáfoltak rá a kampányban részt vevő sztárok, akik mind reggeliztek, legalábbis a promóciós pontokon.

A Levi’s tervezte, de a vevő inspirálta

7421
A Live In Levi’s kampány az ikonikus 501-es farmer előtt tiszteleg azzal, ahogy azt mutatja be, egy-egy zenész miként viseli mindennapjaiban ezt a farmert.
Az Ericsson, a Volvo Cars és a védőfelszereléseket gyártó POC olyan újszerű biztonsági technológiát mutat be a holnap startoló CES-en.

Ismét nagy ugrásra készül a Coca-Cola

7336
Végéhez közeledik az egyetemistáknak indított bajnokság, a Coke Ugró1etem, amelyre több mint 300 egyetemi csapat nevezett.
A Simple, az OTP Mobil alkalmazása és a Samsung, a világ legnagyobb mobiltelefongyártója közösen dolgozik az okostelefonos fizetés elterjesztésén.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése