TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A KEYMILE kommunikációs hálózatokat fejlesztő üzletágának felvásárlásával kritikus villamosenergia-hálózati alkalmazásokkal bővül az ABB AbilityTM digitális platform kínálata.
A Sony Pictures Television Networks leányvállalata, az IMS Internet Media Services (IMS) megállapodott a Közép- és Kelet-Európában, valamint Ázsiában aktív Httpool hirdetési hálózatban.

Ősz és a város Mihalik Enikővel és modelltársaival

Szeptembertől újra Mihalik Enikő szerepel a Coca-Cola magyarországi kampányfotóin. ...

Még mindig kevés tejterméket fogyasztanak a gyerekek

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft. ...
Felvásárolná a PepsiCo a kókuszitalairól ismert Vita Cocót. A Pepsi valamivel kevesebb mint egymilliárd dollárt ajánlott a többségi tulajdonért.

Az Origo megveszi a Travelót

7907
Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu.
A Joyent kiváló felhő technológiájával a Samsung hozzáfér felhőalapú platformjaihoz, így támogatni tudja rohamosan növekvő mobil termékcsaládját.
A felvásárlásnak köszönhetően a digitális hirdetések is bekerültek az integrált kommunikációs vállalat portfoliójába.

A Sony a VIASAT új tulajdonosa

7422
A Sony Pictures Television (SPT) Networks megegyezett a Modern Times Grouppal (MTG) a magyarországi VIASAT3 és VIASAT6 kereskedelmi csatornák, illetve a Viasat Play catch-up szolgáltatás megvásárlásáról.
A stratégiai lépéssel az XS energiaital-márka tovább terjeszkedhet, az Amway pedig ezzel újabb lépést tehet a fiatal vállalkozók eléréséhez.
A szeptemberi akvizícióval a Ringier Axel Springer Media AG digitális portfólióját erősíti.
A 2012-ben alapított startup által létrehozott fejlesztői ökoszisztéma a tárgyak internetének legnépszerűbb nyílt platformja.
A Grando online pláza kínálatának átköltözése után a jövőben már a Lealkudtuk.hu kedvezményes ajánlatai is a Vatera kínálatában érhetők el, miközben megjelent egy Facebook alapon működő harmadik résztvevő is a piacon.
A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media tegnap jelentette be, hogy megvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező portált.
Ez évtől a Chapter 4 teljes körűen kezeli a Farmec, Románia legnagyobb kozmetikai termékeket gyártó vállalatának kommunikációs feladatait.
A vállalat felvásárolja a Red Bee Mediat, amivel bővül a műsorszórás-szolgáltatási kínálata is.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése