TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Origo megveszi a Travelót

7907
Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu.
A Joyent kiváló felhő technológiájával a Samsung hozzáfér felhőalapú platformjaihoz, így támogatni tudja rohamosan növekvő mobil termékcsaládját.

Videósokat keres Sárvár

Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, ...

A Bonduelle kétszázezres közönséget inspirált

Nagy érdeklődésnek örvendő Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál ...
A felvásárlásnak köszönhetően a digitális hirdetések is bekerültek az integrált kommunikációs vállalat portfoliójába.

A Sony a VIASAT új tulajdonosa

7422
A Sony Pictures Television (SPT) Networks megegyezett a Modern Times Grouppal (MTG) a magyarországi VIASAT3 és VIASAT6 kereskedelmi csatornák, illetve a Viasat Play catch-up szolgáltatás megvásárlásáról.
A stratégiai lépéssel az XS energiaital-márka tovább terjeszkedhet, az Amway pedig ezzel újabb lépést tehet a fiatal vállalkozók eléréséhez.
A szeptemberi akvizícióval a Ringier Axel Springer Media AG digitális portfólióját erősíti.
A 2012-ben alapított startup által létrehozott fejlesztői ökoszisztéma a tárgyak internetének legnépszerűbb nyílt platformja.
A Grando online pláza kínálatának átköltözése után a jövőben már a Lealkudtuk.hu kedvezményes ajánlatai is a Vatera kínálatában érhetők el, miközben megjelent egy Facebook alapon működő harmadik résztvevő is a piacon.
A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media tegnap jelentette be, hogy megvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező portált.
Ez évtől a Chapter 4 teljes körűen kezeli a Farmec, Románia legnagyobb kozmetikai termékeket gyártó vállalatának kommunikációs feladatait.
A vállalat felvásárolja a Red Bee Mediat, amivel bővül a műsorszórás-szolgáltatási kínálata is.
A lépés megerősíti az Ericsson elkötelezettségét, hogy az elsőszámú partner legyen a videodisztribúció terén.

„Felhő-céget” vett a Xerox

4890
Felhős szolgáltatásainak bővítésével a Xerox, az egyre fontosabbá váló mobil-platform felé nyit.

Az Aegis csoport legújabb hazai akvizíciója

4082
Az Aegis csoport megvásárolta a magyar közterületi kommunikációs ügynökséget, a PPI Central Europe Kft-t („PPI”).
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése