TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyar civilek újra együtt kampányolnak

7947
A MACI - Magyar Civilszervezetek kommunikációs kampány nem egy szervezet, így nem is jogosult az 1%-ra.

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

7944
Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek adományozta.

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...
A Tesco második alkalommal hirdeti meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, hogy helyi közösségi kezdeményezéseket támogasson.
2014-ben a METRO Groupot a Dow Jones fenntarthatósági pontozó rendszerében, az élelmiszer-kereskedelmi szektor legjobbjai közé sorolták 77 ponttal. Nem véletlen.
Az alkotóműhely most a különféle létesítmények életét is megszínesíti: jótékonysági kezdeményezés keretein belül festményeket ajánl fel segítő intézményeknek.
Idén ötödik évét kezdi meg a Hankook Tire Abroncsadományozási Programja, amely 2012-ben indult.
Az LG Időkapuban használt termékek kalandja jól végződött, mostantól nemes célt szolgálnak.

Adománygyűjtési akciók a nagyvállalatoknál

5739
Itthon a munkavállalók bevonásával szervezett adománygyűjtési akciók sem ritkák- derül ki a Magyar Adományozói Fórum kutatásából.
A UNICEF és az easyJet, az utasok adományai által eddig 1 millió fontot gyűjtött össze.

Mindenki Karácsonya a WestEnd-ben

5722
Ünnepi ajándék 300 gyermeknek a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattól és partnereitől.

Magyar Telekom Adományfülkék

5687
A Telekom új kezdeményezésének célja, hogy az évtizedes hagyományra visszatekintő adományozási tevékenységét új elemmel bővítse.

Bajnokok a Down-szindrómás gyermekekért

5644
Olimpiai bajnokok egyedülálló felajánlása a Down-szindrómás gyermekek korai fejlesztéséért.
Az AVON Magyarország közel 40 millió forintot adományozott az Európai Nőgyógyászati Onkológiai Akadémiának (EAGC).

Nyilvánosak az 1%-os felajánlások eredményei

5238
A NAV által közzétett friss adatok tükrében erősödött a tendencia, mely szerint mind kevesebb nagy szervezet kezében koncentrálódik az 1%-os felajánlások zöme.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése