TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyar civilek újra együtt kampányolnak

7947
A MACI - Magyar Civilszervezetek kommunikációs kampány nem egy szervezet, így nem is jogosult az 1%-ra.

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

7944
Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek adományozta.

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...

Még mindig kevés tejterméket fogyasztanak a gyerekek

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft. ...
A Tesco második alkalommal hirdeti meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, hogy helyi közösségi kezdeményezéseket támogasson.
2014-ben a METRO Groupot a Dow Jones fenntarthatósági pontozó rendszerében, az élelmiszer-kereskedelmi szektor legjobbjai közé sorolták 77 ponttal. Nem véletlen.
Az alkotóműhely most a különféle létesítmények életét is megszínesíti: jótékonysági kezdeményezés keretein belül festményeket ajánl fel segítő intézményeknek.
Idén ötödik évét kezdi meg a Hankook Tire Abroncsadományozási Programja, amely 2012-ben indult.
Az LG Időkapuban használt termékek kalandja jól végződött, mostantól nemes célt szolgálnak.

Adománygyűjtési akciók a nagyvállalatoknál

5739
Itthon a munkavállalók bevonásával szervezett adománygyűjtési akciók sem ritkák- derül ki a Magyar Adományozói Fórum kutatásából.
A UNICEF és az easyJet, az utasok adományai által eddig 1 millió fontot gyűjtött össze.

Mindenki Karácsonya a WestEnd-ben

5722
Ünnepi ajándék 300 gyermeknek a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattól és partnereitől.

Magyar Telekom Adományfülkék

5687
A Telekom új kezdeményezésének célja, hogy az évtizedes hagyományra visszatekintő adományozási tevékenységét új elemmel bővítse.

Bajnokok a Down-szindrómás gyermekekért

5644
Olimpiai bajnokok egyedülálló felajánlása a Down-szindrómás gyermekek korai fejlesztéséért.
Az AVON Magyarország közel 40 millió forintot adományozott az Európai Nőgyógyászati Onkológiai Akadémiának (EAGC).

Nyilvánosak az 1%-os felajánlások eredményei

5238
A NAV által közzétett friss adatok tükrében erősödött a tendencia, mely szerint mind kevesebb nagy szervezet kezében koncentrálódik az 1%-os felajánlások zöme.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése