TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A kártya, ami mindent visz

7184
Miközben az elektronikus kartonrendszer koncepciója 20 éve szerepel a mindenkori kormányok tervei között, egy apró vállalkozás eljutott a megoldásig, és piacra dobta az SOSInfocardot.
Ingyenesen letölthető white papert tett elérhetővé a Neo Interactive az adatbázis-marketingről és az adatbázis építésről.

Rajzfilmmé változtatja az anyák napi gyerekrajzokat a UPC

Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek. ...

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...
Cégünk marketing szolgáltatást nyújt áruminta csomagok, kiadványok, adatbázis révén Partnereinek, akik termékmintát, információt kívánnak eljuttatni kismamákhoz..
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése